normalde herkese temel ucret odenecekti egitim suresince. yemekte yemekhanede verilecekmis. muhtemelen kalacak yer kiralar vs. den dolayi buyuk sorun oldu herkese bu yuzden yeni bi karar alip destek olmaya karar verilmis olunabilir, anlasmali otel vs. secenekleri sunabilirler belki. keske servis imkani vs. de saglansa belli noltalardan :( ihbar suresini sorun ediyolar mi ? uzun vs. diye gec kalirsiniz egitimlerin suresi bitecek vs. die :( ? bir de ajette yati hic olamayacak diyorlardi, dogru mu acaba ?
 
Merhaba. Benim İK görüşmemde de konaklama konusunda yardımcı olacaklarını söylediler. Sanırım otel ayarlanıyor eğitim sürenize göre. İhbar süremi belirttim ona göre eğitim tarihi ayarlanıp geri dönüş yapılacağı söylendi. Eğitimlerin 1-1.5 ay süreceğini söyledi bir de. Pasaport çıkartmam gerekecek ama ne kadar süreli çıkartmam gerektiğini sorduğumda bu konuya dair bilgisinin olmadığı söyledi ilgili kişi. Eğitim süresince bir ödenek olacak mı? Onu sormayı unuttum bende. Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Merhabalar ben de şehir dışından geliyorum geçen çarşamba ik ile görüştüm fakat böyle bir bilgi vermediler acaba size ne zaman verdiler bu bilgiyi ve ayarlanacak yer hakkında bir bilgi var mı
 
Merhabalar ben de şehir dışından geliyorum geçen çarşamba ik ile görüştüm fakat böyle bir bilgi vermediler acaba size ne zaman verdiler bu bilgiyi ve ayarlanacak yer hakkında bir bilgi var mı
Pazartesi günü görüştüm bende. Ankaradan geldiğimi söyledim. Kendileri söylediler kalacak yeriniz ayarlanacak eğitim tarihiniz planlanacak diye. Şu an eğitimde olan birisi otelde kaldığını söyledi.
 
Merhaba herkese

Arkadaşlar bende 16'sında bütün evraklarımı verdim olumlu sonuçlandıgını belirtip İK'ya yönlendirdiler. İK hemen yarın gelip eğitime başlamamı istedi ama şehir dışından gelecegimi söyledim ve ihbar süremin oldugunu belirttim onlarda not alıp eğitim planlaması yapılacagını ve daha sonra haber verecklerini söylediler ama Konaklama ile ilgili herhangi bir bilgi vermediler.

Bekleyen herkese başarılar şimdiden, eğitimde görüşmek dileğiyle
 
  • Like
Tepkiler: koala
Pazartesi günü görüştüm bende. Ankaradan geldiğimi söyledim. Kendileri söylediler kalacak yeriniz ayarlanacak eğitim tarihiniz planlanacak diye. Şu an eğitimde olan birisi otelde kaldığını söyledi.
Ben de Ankaradan geldiğimi söyledim hiç bir bilgi verilmedi bana belki sonradan yer konusu sorun oluşturunca bir ayarlama yapmış olabilirler. Tecrübelilerin eğitimi daha kısa sürdüğü için otel ve servis ayarlanıyormuş onlara ben öyle biliyorum. Tecrübesizim ben belki o yüzden size ve bize verilen bilgiler farklı olabilir.
 
Bu hangi ilan arkadaşlar keşke ilanıda belirtseniz bir sürü ilan açıldı birde ajet’in insan kaynaklarına nasıl ulaşabilirm bendende en son heyet raporu ve ek bir kaç tane evrak istediler hazırladım gönderdim eğitim tarihini bekliyorum
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.