Ankarada sağlık raporu alan varsa hangi hastaneden aldı? Hangisini tavsiye edersiniz sürecin kolaylığı açısından?
Ben Lokman hekim istanbul hastanesinden aldım. Personel çok ilgili ve sürece hakimdi , hatta ertesi gün teslimde işyeri hekimi ek tetkik istedi aynı gün içerisinde aldım ve teslim ettim baya yardımcı oldular, para tuzağı'da değil ne lazımsa onu yaptılar gerçekten çok farklı şeyler duydum arkadaşlardan. Tavsiye ederim ,hiçbir sorun yaşamadım hastaneyle ilgili.
 
Ben Lokman hekim istanbul hastanesinden aldım. Personel çok ilgili ve sürece hakimdi , hatta ertesi gün teslimde işyeri hekimi ek tetkik istedi aynı gün içerisinde aldım ve teslim ettim baya yardımcı oldular, para tuzağı'da değil ne lazımsa onu yaptılar gerçekten çok farklı şeyler duydum arkadaşlardan. Tavsiye ederim ,hiçbir sorun yaşamadım hastaneyle ilgili.
Ne kadar ödediniz?
 
anladım sizin süreç bitti mi? yani raporlarınızla birlikte iş yeri hekimine teslime gittiniz mi? Gittiyseniz oradaki süreç nasıl işledi acaba?
teslim ettim eğitim tarihi için mail bekliyorum. Oradaki süreçte pek bişey yok aslında gittiğinizde sağlık durumunuzla ilgili bir beyan dolduruyorsunuz. Sonra sırayla doktorla görüşmeye çağrıyorlar. hastaneden raporunuzun pdf halini almayı ve saglik@ajet.com a göndermeyi unutmayın orda yoksa mailiniz mail atmanızı istiyorlar çünkü. Doktorla görüşüyorsunuz bir sıkıntınız yoksa geçersiniz varsada duruma göre ek tetkik yada kurula sevk edebiliyor. Kurula sevk edilme halinde 2 hafta civarı bir bekleme süreniz daha oluyor. Bukadar,
 
  • Like
Tepkiler: Buğraa
teslim ettim eğitim tarihi için mail bekliyorum. Oradaki süreçte pek bişey yok aslında gittiğinizde sağlık durumunuzla ilgili bir beyan dolduruyorsunuz. Sonra sırayla doktorla görüşmeye çağrıyorlar. hastaneden raporunuzun pdf halini almayı ve saglik@ajet.com a göndermeyi unutmayın orda yoksa mailiniz mail atmanızı istiyorlar çünkü. Doktorla görüşüyorsunuz bir sıkıntınız yoksa geçersiniz varsada duruma göre ek tetkik yada kurula sevk edebiliyor. Kurula sevk edilme halinde 2 hafta civarı bir bekleme süreniz daha oluyor. Bukadar,
Çok teşekkürler
 
teslim ettim eğitim tarihi için mail bekliyorum. Oradaki süreçte pek bişey yok aslında gittiğinizde sağlık durumunuzla ilgili bir beyan dolduruyorsunuz. Sonra sırayla doktorla görüşmeye çağrıyorlar. hastaneden raporunuzun pdf halini almayı ve saglik@ajet.com a göndermeyi unutmayın orda yoksa mailiniz mail atmanızı istiyorlar çünkü. Doktorla görüşüyorsunuz bir sıkıntınız yoksa geçersiniz varsada duruma göre ek tetkik yada kurula sevk edebiliyor. Kurula sevk edilme halinde 2 hafta civarı bir bekleme süreniz daha oluyor. Bukadar,
geçmiş olsun. ben de dün rapor teslim ettim. kurul kararına bırakıldım.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.