1 ay once kullandıgım basit bir yara merhemi madescar e nabızda gözükmüyor. askerde reçete edilmişti. sistemde görünmüyor. sırf bu sebepten kurula bırakıldım. siz ne sebeple kurula sevk edildiniz ?
 
1 ay once kullandıgım basit bir yara merhemi madescar e nabızda gözükmüyor. askerde reçete edilmişti. sistemde görünmüyor. sırf bu sebepten kurula bırakıldım. siz ne sebeple kurula sevk edildiniz ?
Ben kurulda değilim, süreci tamamladım eğitim bekliyorum. 1 kere yazılmış bir merhemden birşey olacağını zannetmiyorum. İnş yakın zamanda iyi haber alırsınız.
 
1 ay once kullandıgım basit bir yara merhemi madescar e nabızda gözükmüyor. askerde reçete edilmişti. sistemde görünmüyor. sırf bu sebepten kurula bırakıldım. siz ne sebeple kurula sevk edildiniz ?
Merhabalar, yara merhemiyle ne alakası var peki durumun ? Yaramız olamz mı kullanmış olamaz mıyız anlamaya çalışıyorum
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.