Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaslar Bi sorum var. Size gelen Evrak talep mailinde Degerli Adayimiz kismindan sonra tam.olarak ne yaziyor. Bana gelen mailde
Degerli Adayimiz
Kabin Memurlugu Degerlendirme Sureciniz Devam Etmektedir yaziyor.
Sonrasinda surecin devaminda istenen evraklari yazmislar
Arkadaslar Bi sorum var. Size gelen Evrak talep mailinde Degerli Adayimiz kismindan sonra tam.olarak ne yaziyor. Bana gelen mailde
Degerli Adayimiz
Kabin Memurlugu Degerlendirme Sureciniz Devam Etmektedir yaziyor.
Sonrasinda surecin devaminda istenen evraklari yazmislar
Hocam bu bilgiyi nerden aldınız acaba? Yani şöyle bir durum var diyelim ki alımlar bitti. Bu IK neden evraklarında sorun olan insanları arayıp düzeltmeleri için süre versin. Geçen hafta düzeltemeyen adaylara olumsuz dönüş yaptılar. Eğer bu kendi fikriniz ise mail bekleyen insanları olumsuz düşünceye sürükleyecek bir yorum.
Hocam bu bilgiyi nerden aldınız acaba? Yani şöyle bir durum var diyelim ki alımlar bitti. Bu IK neden evraklarında sorun olan insanları arayıp düzeltmeleri için süre versin. Geçen hafta düzeltemeyen adaylara olumsuz dönüş yaptılar. Eğer bu kendi fikriniz ise mail bekleyen insanları olumsuz düşünceye sürükleyecek bir yorum.
Ustadim Havayolu sirketleeinde surec cok uzun mutlaka olumlu olumsuz donus yapilir ayrica evrak maili son asama kisimlari. Thy ye bir arkadasimin giris sureci toplamda 6 ayi bulmustu kendim sahit oldum. Su an tecrubelilerle ise basladilar. Egitim binasi cok yogun. Moralinizi bozmayin. Yaz donemi ordayiz en gec.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.
Değerli Üyelerimiz, Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç
olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.