Ajet Sağlık Maili Bekleyenler

  • Konbuyu başlatan ADBY
  • Başlangıç tarihi
A

ADBY

HavaPersonel.Com
Katılım
29 Ocak 2024
Mesajlar
16
Tepkime puanı
8
Herkese merhabalar ben 12 ocakta evraklarımı mail olarak gönderdim ve sağlık maili için bekleyenlerdenim. Sağlık maili bekleyenler evraklarını hangi tarihte yüklediler ve yakın zamanda dönüş alan var mı?
 
Q

Quizexp

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Şub 2024
Mesajlar
38
Tepkime puanı
11
01.15.2024 tarihinde yolladım evraklarımı şu an bekliyorum.
 
B

busbus

HavaPersonel.Com
Katılım
29 Eki 2023
Mesajlar
29
Tepkime puanı
11
Bende 13.01de evraklarımı yükledim. Sağlık maili bekliyorum
 
F

fatihyilmaz

HavaPersonel.Com
Katılım
12 Ocak 2024
Mesajlar
14
Tepkime puanı
3
ben de ayni sekilde 12’sinde mail aldim, ertesi gun hemen yolladim saglik maili bekliyorum
 
Q

Quizexp

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Şub 2024
Mesajlar
38
Tepkime puanı
11
Arkadaşlar evrak maillerini iletirken size gelen e-postayı yanıtlayarak ilettiniz değil mi ?
 
L

Leonheart85

HavaPersonel.Com
Katılım
2 Şub 2024
Mesajlar
15
Tepkime puanı
3
Merhaba Bende 12 snde aldim 13 ocakta ilettim. Beklemedeyim... yer Gaziantep
 
C

cgr1

HavaPersonel.Com
Katılım
12 Ocak 2024
Mesajlar
9
Tepkime puanı
3
Merhaba bende 12.01 evrak maili alıp ertesi gün yolladım sağlık maili bekliyorum.
 
L

Leonheart85

HavaPersonel.Com
Katılım
2 Şub 2024
Mesajlar
15
Tepkime puanı
3
Bugun Thy den bi arkadasim Ajetin yaz donemi 5 ucakla baslayacagini soyledi. Sanirim bircok personel Havuzda bekletilecek diye dusunuyorum
 
D

duygu25

HavaPersonel.Com
Katılım
26 Ara 2023
Mesajlar
170
Tepkime puanı
42
Bugun Thy den bi arkadasim Ajetin yaz donemi 5 ucakla baslayacagini soyledi. Sanirim bircok personel Havuzda bekletilecek diye dusunuyorum
isinden cikip ajete girenler var. egitimleri bitirip sozlesmesi olan sectikleri personelleri nasi havuzda bekletebilirler ?? hic mantikli bulmadim yorumunuzu…
 
L

Leonheart85

HavaPersonel.Com
Katılım
2 Şub 2024
Mesajlar
15
Tepkime puanı
3
Umarim dogru degildir zaten. Bende heyecanla hergun mail bekliyorum
 
A

ADBY

HavaPersonel.Com
Katılım
29 Ocak 2024
Mesajlar
16
Tepkime puanı
8
Umarim dogru degildir zaten. Bende heyecanla hergun mail bekliyorum
İlk eğitim grubunda olan bir arkadaşıma 90 üzeri uçak ile sezona başlayacağız. Öncelik tecrübeli adayalar üzerinden devam edicek. Herkese grup grup dönülecek demişler. Pegasus ile rekabet etmesi açısından 5 uçak zaten mantıksız olacaktı. Bır uçak için yaklaşık 6 7 ekip planlaması yapılıyor. Ortalama 2000 e yakın kişinin bir anda eğitim alabilmesi mümkün değil. O yüzden grup grup dönüş sağlanıyor. Uçaklarda tecrübeli ekip olması daha önemli olduğu için öncelik tecrübeli adaylara sağlanıyor. Sabredip beklemekten başka çaremiz yok maalesef.
 
L

Leonheart85

HavaPersonel.Com
Katılım
2 Şub 2024
Mesajlar
15
Tepkime puanı
3
Hocam aciklamaniz icin tesekkur ederim. Mantikli olan sizin soylediginiz. Peki egitim sureci ne kadar suruyomus bu konuyla ilgili bilgi alabilirmisiniz acaba .
 
A

ADBY

HavaPersonel.Com
Katılım
29 Ocak 2024
Mesajlar
16
Tepkime puanı
8
Hocam aciklamaniz icin tesekkur ederim. Mantikli olan sizin soylediginiz. Peki egitim sureci ne kadar suruyomus bu konuyla ilgili bilgi alabilirmisiniz acaba .
Yanlış hatırlamıyorsam 14 gün temel eğitim sonra 11 gün başka bir eğitim sürüyor diye anlatmıştı. Toplam 25 gün. 14 günlük eğitimde 1 gün tatilmiş. Ama Yeni eğitim planlaması ve beklemelerle beraber 1 ay ile 1 ay 2 hafta arası uzayabiliyormuş.
 
L

Leonheart85

HavaPersonel.Com
Katılım
2 Şub 2024
Mesajlar
15
Tepkime puanı
3
Cok tesekkurler hocam bilgi icin. Umarim en kisa zamanda cagriliriz...
 
L

Leonheart85

HavaPersonel.Com
Katılım
2 Şub 2024
Mesajlar
15
Tepkime puanı
3
Arkadaslar Saglik maili alanlar olursa lutfen gruptan paylasalim.
 
D

Diktepe

HavaPersonel.Com
Katılım
12 Ocak 2024
Mesajlar
17
Tepkime puanı
1
Sağlık maili alan oldu mu arkadaşlar
 
L

Leonheart85

HavaPersonel.Com
Katılım
2 Şub 2024
Mesajlar
15
Tepkime puanı
3
Yok henuz valla sabirla bekliyiruz. Bu hafta umudum vardi belki mail atarlar diye...
 
M

MuzluCips

HavaPersonel.Com
Katılım
22 Şub 2024
Mesajlar
10
Tepkime puanı
2
Bence elendik mail atmaya da gerek duymadılar başka bi açıklaması olamaz bu saatten sonra
 
A

ADBYD

HavaPersonel.Com
Katılım
20 Şub 2024
Mesajlar
29
Tepkime puanı
13
Bence elendik mail atmaya da gerek duymadılar başka bi açıklaması olamaz bu saatten sonra
Havacılık ile ilgili işe alım süreçlerine ne kadar hakimsiniz bilmiyorum. Size biraz bilgi vereyim. Thy yapmış olduğu kabin memuru süreçlerinde mayıs ayında başvuru yapmış adayı ocakta mülakata çağırıp neredeyse nisan mayıs aylarında eğitime aldığı bile oluyor. Havayolu işe alım süreçleri bu şekilde ilerler. Şirket sıfırdan hiyerarşik bir yapıda kuruluyor. Pegasus ile neredeyse aynı sayıda uçağa sahip bir firma olarak uçuşlara devam edicek. Yönetim kadrosundan, pilotuna, kabin memuruna, uzmanların işe alımını yapmak için bir çok alanda insan kaynakları yoğun bir şekilde çalışıyor. İşe alınan kişilerin belgelerinin ayarlanması verilecek eğitimlerin ayarlanması kolay bir süreç değil. Bir de bütün aşamalarında olumlu da olsa olumsuz da olsa şirket bilgilendirme yapmaktadır. Takdir sizin olumsuz olduğunu hala düşünüyorum diyorsanız boşuna beklemeyin derim.
 

Konuyu okuyanlar;

Benzer konular

Üst