Umarim dogru degildir zaten. Bende heyecanla hergun mail bekliyorum
İlk eğitim grubunda olan bir arkadaşıma 90 üzeri uçak ile sezona başlayacağız. Öncelik tecrübeli adayalar üzerinden devam edicek. Herkese grup grup dönülecek demişler. Pegasus ile rekabet etmesi açısından 5 uçak zaten mantıksız olacaktı. Bır uçak için yaklaşık 6 7 ekip planlaması yapılıyor. Ortalama 2000 e yakın kişinin bir anda eğitim alabilmesi mümkün değil. O yüzden grup grup dönüş sağlanıyor. Uçaklarda tecrübeli ekip olması daha önemli olduğu için öncelik tecrübeli adaylara sağlanıyor. Sabredip beklemekten başka çaremiz yok maalesef.
 
  • Like
Tepkiler: Leonheart85
Hocam aciklamaniz icin tesekkur ederim. Mantikli olan sizin soylediginiz. Peki egitim sureci ne kadar suruyomus bu konuyla ilgili bilgi alabilirmisiniz acaba .
 
Hocam aciklamaniz icin tesekkur ederim. Mantikli olan sizin soylediginiz. Peki egitim sureci ne kadar suruyomus bu konuyla ilgili bilgi alabilirmisiniz acaba .
Yanlış hatırlamıyorsam 14 gün temel eğitim sonra 11 gün başka bir eğitim sürüyor diye anlatmıştı. Toplam 25 gün. 14 günlük eğitimde 1 gün tatilmiş. Ama Yeni eğitim planlaması ve beklemelerle beraber 1 ay ile 1 ay 2 hafta arası uzayabiliyormuş.
 
  • Like
Tepkiler: sevvall
Arkadaslar Saglik maili alanlar olursa lutfen gruptan paylasalim.
 
Bence elendik mail atmaya da gerek duymadılar başka bi açıklaması olamaz bu saatten sonra
Havacılık ile ilgili işe alım süreçlerine ne kadar hakimsiniz bilmiyorum. Size biraz bilgi vereyim. Thy yapmış olduğu kabin memuru süreçlerinde mayıs ayında başvuru yapmış adayı ocakta mülakata çağırıp neredeyse nisan mayıs aylarında eğitime aldığı bile oluyor. Havayolu işe alım süreçleri bu şekilde ilerler. Şirket sıfırdan hiyerarşik bir yapıda kuruluyor. Pegasus ile neredeyse aynı sayıda uçağa sahip bir firma olarak uçuşlara devam edicek. Yönetim kadrosundan, pilotuna, kabin memuruna, uzmanların işe alımını yapmak için bir çok alanda insan kaynakları yoğun bir şekilde çalışıyor. İşe alınan kişilerin belgelerinin ayarlanması verilecek eğitimlerin ayarlanması kolay bir süreç değil. Bir de bütün aşamalarında olumlu da olsa olumsuz da olsa şirket bilgilendirme yapmaktadır. Takdir sizin olumsuz olduğunu hala düşünüyorum diyorsanız boşuna beklemeyin derim.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.