Belirtilen saatler arasında herhangi bir saatte orada bulunmanız yeterli. 12-1 arası öğle molası var sadece. Öğleden sonra 2'de gidip teslim etmiştim ben.en mantıklısı
Kesinlikle en mantıklısı. Sadece bir rapor teslimine gidicez zaten anladığım kadarıyla, hekim bakıp onaylanıp onaylanmadığını olumlu olduğunu söylüyor mu bu arada?Belirtilen saatler arasında herhangi bir saatte orada bulunmanız yeterli. 12-1 arası öğle molası var sadece. Öğleden sonra 2'de gidip teslim etmiştim ben.