Belirtilen saatler arasında herhangi bir saatte orada bulunmanız yeterli. 12-1 arası öğle molası var sadece. Öğleden sonra 2'de gidip teslim etmiştim ben.en mantıklısı

Belirtilen saatler arasında herhangi bir saatte orada bulunmanız yeterli. 12-1 arası öğle molası var sadece. Öğleden sonra 2'de gidip teslim etmiştim ben.
Kesinlikle en mantıklısı. Sadece bir rapor teslimine gidicez zaten anladığım kadarıyla, hekim bakıp onaylanıp onaylanmadığını olumlu olduğunu söylüyor mu bu arada?
 
Kesinlikle en mantıklısı. Sadece bir rapor teslimine gidicez zaten anladığım kadarıyla, hekim bakıp onaylanıp onaylanmadığını olumlu olduğunu söylüyor mu bu arada?
Belirtilen saatler arasında herhangi bir saatte orada bulunmanız yeterli. 12-1 arası öğle molası var sadece. Öğleden sonra 2'de gidip teslim etmiştim ben.
Açıkçası ben şu mailde belirtilen sağlık raporuyla ilgili verilen email adresine saglik@ajet e de gönderdim mail daha 3 gün öncesi aynı size sorduğum soruyu yönelttim ama ses soluk yok hiç geri cevap gelmedi ve şaşırmadım tabi yoğunluktan hep 😬
O halde saat 15 e kadar olan bir saat aralığında gitmek yeterli. Çok sağolun
 
Kesinlikle en mantıklısı. Sadece bir rapor teslimine gidicez zaten anladığım kadarıyla, hekim bakıp onaylanıp onaylanmadığını olumlu olduğunu söylüyor mu bu arada?
Olumlu olumsuz o gün gittiğinizde belli oluyor. Sıkıntı çıkarabilecek bir geçmişiniz veya tanı geçmişiniz var ise ya olumsuz oluyor ya da kurula kalıyorsunuz. Kurulda hekimler konuyu değerlendirip ona göre bir karar veriyor.
 
Olumlu olumsuz o gün gittiğinizde belli oluyor. Sıkıntı çıkarabilecek bir geçmişiniz veya tanı geçmişiniz var ise ya olumsuz oluyor ya da kurula kalıyorsunuz. Kurulda hekimler konuyu değerlendirip ona göre bir karar veriyor.
Çok şükür şimdiye dek olmadı herhangi ciddi ya da sıkıntı çıkarabilcek bir sağlık tanı geçmişim inşallah bundan sonrasında da olmaz hepimiz için dilerim ki ama yine de önceden bilmek iyi hissettirdi. Sağolun. O gün öğrenmek çok daha iyi tabiki olumlu sonucu duymak hele. belirsizlikte kalıp yine mail beklemeye bir tek eğitimde planlamasında kalalım lütfen
 
Çok şükür şimdiye dek olmadı herhangi ciddi ya da sıkıntı çıkarabilcek bir sağlık tanı geçmişim inşallah bundan sonrasında da olmaz hepimiz için dilerim ki ama yine de önceden bilmek iyi hissettirdi. Sağolun. O gün öğrenmek çok daha iyi tabiki olumlu sonucu duymak hele. belirsizlikte kalıp yine mail beklemeye bir tek eğitimde planlamasında kalalım lütfen
Umarım olumlu sonuçlanır şimdiden bol şanslar.
 
  • Like
Tepkiler: Sierra
14’ünde olumlu mail geldi istedikleri evrakları yolladım. Ben de hala sağlık raporu için mail bekliyorum. Bakalım ne zaman gelecek.
Merhaba bana dün evrak maili geldi ( sgk, adli sicil vs..) ama ben pek anlayamadım bu olumlu mu demek oluyor? Bi sonraki aşama sağlık raporu maili mi olacak acaba?
 
  • Like
Tepkiler: gizli
Merhaba bana dün evrak maili geldi ( sgk, adli sicil vs..) ama ben pek anlayamadım bu olumlu mu demek oluyor? Bi sonraki aşama sağlık raporu maili mi olacak acaba?
Muhtemelen evraklarınıza göre olumlu olup olmadığı karar verilir olumlu ise olumlu diye geri dönüş yapılır ondan bir iki gün sonra da sağlık maili gelir. Bana daha hiç mail gelmedi bile nasıl olacak böyle bilmiyorum 🥺
 
Muhtemelen evraklarınıza göre olumlu olup olmadığı karar verilir olumlu ise olumlu diye geri dönüş yapılır ondan bir iki gün sonra da sağlık maili gelir. Bana daha hiç mail gelmedi bile nasıl olacak böyle bilmiyorum 🥺
Siz ne zaman girmiştiniz ki mülakata?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.