14’ünde olumlu mail geldi istedikleri evrakları yolladım. Ben de hala sağlık raporu için mail bekliyorum. Bakalım ne zaman gelecek.
8 kasımda mülakatlara girmiştim 14 aralıkta belgeleri istediler 3 gün önce de sağlık raporu için mail aldım 8 ocak günü teslim etmek için çağırdılar.
 
8 kasımda mülakatlara girmiştim 14 aralıkta belgeleri istediler 3 gün önce de sağlık raporu için mail aldım 8 ocak günü teslim etmek için çağırdılar.
hayirli olsun. 8 kasimdan sonra sistemden yanlislikla 2. kez mulakat davet maili almis miydiniz ? o donemde yanlislikla tekrar mulakat maili atmisti ajet. 9 kasimd grdim hala olumlu olumsuz yok :(
 
hayirli olsun. 8 kasimdan sonra sistemden yanlislikla 2. kez mulakat davet maili almis miydiniz ? o donemde yanlislikla tekrar mulakat maili atmisti ajet. 9 kasimd grdim hala olumlu olumsuz yok :(
teşekkür ederim. ikinci kez mail almadım ben. mutlaka dönüş yapacaklardır. Nasıl bir sıra izliyorlar bilmiyorum ancak çok uzun zaman alabiliyor dönmeleri ama mutlaka dönüyorlar.
 
14 aralık ta olumlu sonuçlanmıştı sağlık için mail gelmedi. Aynı durumda olanlar var mı
 
1 aralık mülakat 14 aralık olumlu, ben de hâlâ almadım sağlık maili
Sanırım mülakat tarihine göre sağlık raporu maili gönderiyorlar, Kasım'da girenlere mailler gelmeye başladı gibi. Ben de 4 Aralık'ta mülakata girmiştim olumlu mail geldi ama hâlâ sağlık raporu maili bekliyorum. Size mail geldiğinde buradan dönüş yaparsanız çok sevinirim :)
 
  • Like
Tepkiler: bsrajet
Sanırım mülakat tarihine göre sağlık raporu maili gönderiyorlar, Kasım'da girenlere mailler gelmeye başladı gibi. Ben de 4 Aralık'ta mülakata girmiştim olumlu mail geldi ama hâlâ sağlık raporu maili bekliyorum. Size mail geldiğinde buradan dönüş yaparsanız çok sevinirim :)
Selam arkadaşlar. Pazartesi kurul mülakatına girmiştim ve bugün evrak isteme maili geldi bu süreç olumlu ilerledi demek mi? Yani olumlu mail aldım diyorsunuz ya, bana gelen mailde;
“Değerli Adayımız,
Kabin memurluğu değerlendirme süreciniz devam etmektedir.
Sürecimizin devamında sizlerden belge talebimiz bulunmaktadır. “ Şeklindeydi. Sizlere gelen olumlu mailide bu şekilde mi yoksa farklı bir yazım tekniği içeriyor mu? 😊
 
Selam arkadaşlar. Pazartesi kurul mülakatına girmiştim ve bugün evrak isteme maili geldi bu süreç olumlu ilerledi demek mi? Yani olumlu mail aldım diyorsunuz ya, bana gelen mailde;
“Değerli Adayımız,
Kabin memurluğu değerlendirme süreciniz devam etmektedir.
Sürecimizin devamında sizlerden belge talebimiz bulunmaktadır. “ Şeklindeydi. Sizlere gelen olumlu mailide bu şekilde mi yoksa farklı bir yazım tekniği içeriyor mu? 😊
Evet bizlere de bu şekilde geldi
 
  • Like
Tepkiler: Sierra
Selam arkadaşlar. Pazartesi kurul mülakatına girmiştim ve bugün evrak isteme maili geldi bu süreç olumlu ilerledi demek mi? Yani olumlu mail aldım diyorsunuz ya, bana gelen mailde;
“Değerli Adayımız,
Kabin memurluğu değerlendirme süreciniz devam etmektedir.
Sürecimizin devamında sizlerden belge talebimiz bulunmaktadır. “ Şeklindeydi. Sizlere gelen olumlu mailide bu şekilde mi yoksa farklı bir yazım tekniği içeriyor mu? 😊
Bana bu şekilde gelmedi.
Değerli Adayımız,
Kabin memurluğu değerlendirme süreci kapsamında mülakat aşamalarınızın olumlu sonuçlandığı bildirmekten mutluluk duyarız.

Diye başlıyor
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.