8 kasımda mülakatlara girmiştim 14 aralıkta belgeleri istediler 3 gün önce de sağlık raporu için mail aldım 8 ocak günü teslim etmek için çağırdılar.14’ünde olumlu mail geldi istedikleri evrakları yolladım. Ben de hala sağlık raporu için mail bekliyorum. Bakalım ne zaman gelecek.