Görüşmüş olduğum birisi 1 Şubat eğitim grubu için dün çağrılmış. Telefonla aramışlar 1 Şubatta eğitime katılacak. Ben de 5 Şubat sonrası için eğitime katılabileceğimi belirtmiştim henüz arayan soran yok. Sanırım 1-2 gün öncesinde arayıp bilgilendirme yapıyorlar. Ankaradan gidenlere şirket otel ayarlıyor fakat farklı lokasyonlarda. Herkes aynı yerde kalmıyormuş. Bu edinmiş olduğum bilgiler tecrübesiz ajet kabin içindir.Şehir dışından mı geleceksiniz konaklama hakkında bir bilgi verdiler mi ben de 1 şubat için bekliyorum henüz bir şey denmedi.