merhabalar benim randevum 6 mayısta. bana gelen mailde belgerimi gönderemiyorum bu konu hakkında bi bilginiz var mı? siz mülakat süreci belgelerinizi gönderdiniz mi gönderdiyseniz hangi adrese gönderdiniz öğrenebilir miyim?
Ben 8 mayıs a randevu ayarladım. Hrpeak anasayfasında özgeçmiş eklentiler kısmına ekledim mailde böyle belirtiyordu. Mailden de göndermemiz gerekli mi acaba
 
Merhaba, bilmediğim için soruyorum, ilk deneyimim olacak, bende mülakat daveti aldım 14 mayıs'a randevu ayarladım. Online sınavlardan sonra çağırılan yüz yüze mülakata giderken kıyafet olarak ne giydiniz ? Belli bir şeye dikkat etmek gerekiyor mu acaba ? Mailde detay yazılmamış o yüzden sormak istedim.

merhabalar benim randevum 6 mayısta. bana gelen mailde belgerimi gönderemiyorum bu konu hakkında bi bilginiz var mı? siz mülakat süreci belgelerinizi gönderdiniz mi gönderdiyseniz hangi adrese gönderdiniz öğrenebilir miyim?
Ajet hrpeak “özgeçmiş eklenti” kısmından belgelerinizi yükleyebilirsiniz, zaten mail’inizde detayları yazıyor.
 
Merhaba, bilmediğim için soruyorum, ilk deneyimim olacak, bende mülakat daveti aldım 14 mayıs'a randevu ayarladım. Online sınavlardan sonra çağırılan yüz yüze mülakata giderken kıyafet olarak ne giydiniz ? Belli bir şeye dikkat etmek gerekiyor mu acaba ? Mailde detay yazılmamış o yüzden sormak
Spor giyinmeyin yeter :)
 
Ajet hrpeak “özgeçmiş eklenti” kısmından belgelerinizi yükleyebilirsiniz, zaten mail’inizde detayları yazıyor.
evet oradan yükledim belgeleri ama mailde **Belgeleri, bu maile cevaben ve tek mailde iletilmesini beklemekteyiz.** bu sekilde yazdıgı icin attıkları noreply@hrpeak.com adresine göndermeye çalıştım fakat yapamadım kabul etmiyor gerekli mi bilmiyorum
 
@celiktas eğer hrpeak üzerinden özgecmis eklentilerine eklediyseniz zaten gerek yok tekrar mail ile gondermeye ben de bu sekilde yaptım, onlar oradan gorecek zaten. benim de 6 mayısda randevum merak ediyorum nasıl gececek kontrol asaması nasıl oluyor boy konusunda kafamı karıstırdılar umarm - 2 3 cm kısa cıkmaz
 
ben bugun thy surecimi de baslattım, ajet olmazsa ordan devam edeceğim bakalım, sartlar bakımından bilgisi olan var mı peki? thy maasının yarısı kadar veriyor diyorlar dogru mudur?
 
  • Like
Tepkiler: burcak
@celiktas eğer hrpeak üzerinden özgecmis eklentilerine eklediyseniz zaten gerek yok tekrar mail ile gondermeye ben de bu sekilde yaptım, onlar oradan gorecek zaten. benim de 6 mayısda randevum merak ediyorum nasıl gececek kontrol asaması nasıl oluyor boy konusunda kafamı karıstırdılar umarm - 2 3 cm kısa cıkmaz
tamamdır o zaman tesekkür ederim ben de çok merak ediyorum sürecleri bilenler ayrıntılı yazarlarsa cok sevinirim yukarıda yazılanlara göre cok zorlayıcı olmayacak sanırım umarım öyle olur
 
tamamdır o zaman tesekkür ederim ben de çok merak ediyorum sürecleri bilenler ayrıntılı yazarlarsa cok sevinirim yukarıda yazılanlara göre cok zorlayıcı olmayacak sanırım umarım öyle olur
rica ederim.. Ben dövme konusunda eger alırsanız sildircem dicem kontrolde artk sansa gitcem umarım ılımlı yaklasırlar yoksa mulakata girmeden geri bile donebilirim hayırlısı diyorum, herkese bol sans
 
  • Like
Tepkiler: clkts
merhaba arkadaşlar 24 Nisanda sınava girdim bana dün mülakat tarihiyle alakalı link gönderdiler ama linkte 24 Nisan 23.59 a kadar seçim yapabilirsiniz yazıyordu doğal olarak mülakat günü vermedi sistem bana link kapandı aynı durumu yasayan varmı yada konu hakkında bilgisi olan varmı ?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.