Şimdi kayıt ol
merhaba
Yaklaşık 1 senedir Ankara ‘da özel bir havayolu firmasında çalışıyordum. Geçtiğimiz günlerde işten çıkarıldım.
İşten çıkarıldıktan sonra hem Ankara hem de diğer şehirlerde havacılık sektöründeki iş ilanlarına baktım.
Gerçekten 2024 ve 2025’e kıyasla iş yok denecek kadar az.
Tamam dünya ve küresel anlamda savaşın etkileri görülüyor hemfikiriz ancak bir sektörün bu kadar gerilemiş olması düşündürücü.
Havacılık Yönetimi gibi güçlü ve önemli bir bölümün mezunları olarak işsiz kalmak, daha doğrusu kendi sektöründen ilerleyememek insanı çok ama çok üzüyor ve derinden yıpratıyor.
Düşünceleriniz nelerdir?
Yaklaşık 1 senedir Ankara ‘da özel bir havayolu firmasında çalışıyordum. Geçtiğimiz günlerde işten çıkarıldım.
İşten çıkarıldıktan sonra hem Ankara hem de diğer şehirlerde havacılık sektöründeki iş ilanlarına baktım.
Gerçekten 2024 ve 2025’e kıyasla iş yok denecek kadar az.
Tamam dünya ve küresel anlamda savaşın etkileri görülüyor hemfikiriz ancak bir sektörün bu kadar gerilemiş olması düşündürücü.
Havacılık Yönetimi gibi güçlü ve önemli bir bölümün mezunları olarak işsiz kalmak, daha doğrusu kendi sektöründen ilerleyememek insanı çok ama çok üzüyor ve derinden yıpratıyor.
Düşünceleriniz nelerdir?