Pozisyon veya İlan Adı
Yolcu hizmetleri memuru
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
E kendini

E kendini tanıt filan sormuyorlar mı nasıl bir mantıksızlık bu
Neden mantıksız olsun ki böyle bi soru sormak zorunda değil ztn cv ni almışlar Türkçe olarak ilk konuşurken cv üzerinden muhabbet ediyorsunuz ztn bu sene sınava giren insanları anlamak gerçekten zor biri yazılı sınavdan şikayetçi biri sorulardan herkes bir şeye laf söylüyor böyle yapıyorlar beğenmek zorunda değilsiniz girmek zorunda olmadığınız gibi
 
iki farklı kurul vardı sağ ve sollu muhtemelen kuruldaki kişiler değiştiği için soru tarzlarıda değilşiyordu bana mükemmel hizmet anlayışı nasıl olur sorusu cevaplanmam istendi ingilizce kısmında
 
Eğitimde ücret alınıp alınmadığını sorabilen oldu mu ? Ben sormayı unuttum içeride. Bu arada bugün girecek arkadaşlar için içeride benim olduğum tarafta 5 kişi vardı şefler ve ik. İngilizce yan yana oturmak istiyoruz ama uçak dolu olduğunu nasıl anlatırsın karşıdakilere diye sordu. Gecikme olduğunu nasıl söylersin gibi bu tarz sorular soruldu. Mülakatın akışına göre de herkese farklı sorular soruluyordur illaki ama genel olarak havacılıkta karşılaşılan sorunlarla ilgili bence. Yolcuya yönelik. Servis güzergahından bahsettiler zaten orda masada kağıt duruyor. Size yakın mı değil mi bakmanızı istiyorlar. Her ayın 5 inde maaş ödemesi oluyormuş. Vardiyalı ve sezonluk çalışma olduğunu söylediler. Maaşı söylemediler. Yemek parası yattığını ve devam primi olduğundan bahsettiler
 
Eğitimde ücret alınıp alınmadığını sorabilen oldu mu ? Ben sormayı unuttum içeride. Bu arada bugün girecek arkadaşlar için içeride benim olduğum tarafta 5 kişi vardı şefler ve ik. İngilizce yan yana oturmak istiyoruz ama uçak dolu olduğunu nasıl anlatırsın karşıdakilere diye sordu. Gecikme olduğunu nasıl söylersin gibi bu tarz sorular soruldu. Mülakatın akışına göre de herkese farklı sorular soruluyordur illaki ama genel olarak havacılıkta karşılaşılan sorunlarla ilgili bence. Yolcuya yönelik. Servis güzergahından bahsettiler zaten orda masada kağıt duruyor. Size yakın mı değil mi bakmanızı istiyorlar. Her ayın 5 inde maaş ödemesi oluyormuş. Vardiyalı ve sezonluk çalışma olduğunu söylediler. Maaşı söylemediler. Yemek parası yattığını ve devam primi olduğundan bahsettiler.
Mülakata girecek olan arkadaşlara başarılar şimdiden.🙏🏻
 
Eğitimde ücret alınıp alınmadığını sorabilen oldu mu ? Ben sormayı unuttum içeride. Bu arada bugün girecek arkadaşlar için içeride benim olduğum tarafta 5 kişi vardı şefler ve ik. İngilizce yan yana oturmak istiyoruz ama uçak dolu olduğunu nasıl anlatırsın karşıdakilere diye sordu. Gecikme olduğunu nasıl söylersin gibi bu tarz sorular soruldu. Mülakatın akışına göre de herkese farklı sorular soruluyordur illaki ama genel olarak havacılıkta karşılaşılan sorunlarla ilgili bence. Yolcuya yönelik. Servis güzergahından bahsettiler zaten orda masada kağıt duruyor. Size yakın mı değil mi bakmanızı istiyorlar. Her ayın 5 inde maaş ödemesi oluyormuş. Vardiyalı ve sezonluk çalışma olduğunu söylediler. Maaşı söylemediler. Yemek parası yattığını ve devam primi olduğundan bahsettiler
Eğitimde ücret veriliyor evet
 
  • Like
Tepkiler: pers123
Cevap alan oldu mu acaba ?
Ya da hangi gün dönüş yapılacak bilgisi olan var mıdır?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.