Eğitimde ücret alınıp alınmadığını sorabilen oldu mu ? Ben sormayı unuttum içeride. Bu arada bugün girecek arkadaşlar için içeride benim olduğum tarafta 5 kişi vardı şefler ve ik. İngilizce yan yana oturmak istiyoruz ama uçak dolu olduğunu nasıl anlatırsın karşıdakilere diye sordu. Gecikme olduğunu nasıl söylersin gibi bu tarz sorular soruldu. Mülakatın akışına göre de herkese farklı sorular soruluyordur illaki ama genel olarak havacılıkta karşılaşılan sorunlarla ilgili bence. Yolcuya yönelik. Servis güzergahından bahsettiler zaten orda masada kağıt duruyor. Size yakın mı değil mi bakmanızı istiyorlar. Her ayın 5 inde maaş ödemesi oluyormuş. Vardiyalı ve sezonluk çalışma olduğunu söylediler. Maaşı söylemediler. Yemek parası yattığını ve devam primi olduğundan bahsettiler.