Yazdığım onca kelime içerisinde öyle bir noktaya vurguluyorsunuz ki sorduğum sorudan ben bile şüphe ettimsen kusura bakma sevgili kardesim. gercekleri biraz net ve sert soylemis olabilirim. ancak sartlari, artilari ve eksilerini hayati arastirmadan degerlendirme yapmamanizi oneririm. istanbulda en dusuk kira 20 bin tl ve aidat 2-3 bin tl. gunluk tek bir ogun 200-250 tl olarak dusunursenz 35 bin tl yi “ucuk” olarak degerlendirebilir miydiniz ? ki kabin memurlugu zorlukluklari cok olan ve bu yuzden de kazanclari ortalamanin uzerinde olmasi gereken mesleklerden biridir. dusuk maaslara ragzi gelindikce kabin memurlugu yuksek kazancli meslekler arasindan elenmek uzere olacaktir. umarim gonlune gore olur sevgili kardesim
Aslında çok farklı bir şeyden bahsediyordum ama canınız sağolsun, yine de vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim