4 mart tarihinde esb basede kurul mülakatına girdim bazı baselere alım durduğuna dair mesaj gitmiş esb baseden bu mesajı alan veya herhangi bir duyum alan var mı 2.grubun açılacağına dair? Bana ne olumlu ne de olumsuz mesaj geldi. Ona göre ümidimi keseceğim. Bu başlıktan iletişim halinde kalıp bu psikolojik yıpratıcı süreci hep beraber daha rahat atlatabiliriz 