Merhabalar,
Önceki süreçlerde ilkin genel yetenek yani basit tarzda matematiksel, sayısal, sözel bazı sorular, mantık soruları bunun yanı sıra b1 ve a2 (yanılmıyorsam) seviyesinde sınavlar yapıldı geçen 2 süreçte. Sınav Yds sınavına benzer yapılıyor. Ardından süreç mülakatlarla ilerliyor. Genel mülakat mantığı işler. Sorulan soruyu bilemesende soruyu karşılayış şeklin öz güvenin konuşma şeklin seni ileri geçirebilir. Genel anlamda okuldaki aktivitelerin, okulu dolu dolu mu geçirdin yoksa sınavdan sınava mı girdin, stajda neler yaptın neler öğrendin, genel güncel bilgiler, şirketi tanıyor musun tanımıyor musun bu tarz konulardan sorular gelebilir. Bunun sonucunda ya asli aday olarak alınırsın ya yedeğe kalırsın ya da elenirsin. Ancak herkes öncelikle şuna dikkat etmelidir nacizane tavsiyem sağlık gerekliliklerine dikkat edin koşulları karşılayıp karşılamadığınıza dikkat edin herşeyi geçip sağlıkta elenmek gerçekten kırıyor insanı. Bazı ufak sağlıksal problemler esnek kalabiliyor onu da belirteyim. Ve süreç uzun sürecek buna hazır olun. Şirketimizin bir güzelliği de habersiz kalmazsınız elenseniz bile mail i alırsınız. Mail geç gelir ama gelir merak etmeyin. Süreç yaz ayları gibi sonuçlanır. Bildiğim kadarıyla anlatmaya çalıştım,
Başarılar dilerim.