Pozisyon veya İlan Adı
.
Hayır hala olumlu olumsuz dönüş yok sizde mi mulakata girdiniz

Evet mülakata girmiştim Atatürk havalimanında, 25 temmuzda girdim bugünle tam 1 ay oldu hala hiç bi dönüş yok. Mail atıp sorduk dönüş yok, (Yönlendirme yapmak yasaktır.) dan yazdım yine dönmediler
 
Evet mülakata girmiştim Atatürk havalimanında, 25 temmuzda girdim bugünle tam 1 ay oldu hala hiç bi dönüş yok. Mail atıp sorduk dönüş yok, ******** dan yazdım yine dönmediler
6 ile 8 hafta dendi bana hatta bazen 2 hafta gec bazen erken dönüş olabiliyor denildi 8 inci hafta benim de burada okuduğum kadarıyla 3 ayda dönüşler bile olmuş bekleyin insallah hayırlı dönerler mulakatiniz nasıl geçmişti
 
6 ile 8 hafta dendi bana hatta bazen 2 hafta gec bazen erken dönüş olabiliyor denildi 8 inci hafta benim de burada okuduğum kadarıyla 3 ayda dönüşler bile olmuş bekleyin insallah hayırlı dönerler mulakatiniz nasıl geçmişti

Mülakat iyiydi yaklaşık 20dk sürdü hayırlı olsun diyerek sonlandırdılar ve olumlu olumsuz en kısa sürede dönüş alacağımı söylediler olumlu olursa iş teklifi mektubu olucakmış ama 1 ayı geçti napıcağımı bilemiyorum beklemek çok kötü
 
siz yine mülakata girdiğiniz ben 7 ağustos mailden gelen sınava girdim hala geri dönüş yok mülakat için
 
Mülakata girsekte dönüş yok hocam 1 ayı geçti yok boşa girdik gibi görünüyo bizim
Hayır hayır bekleyin benimde güzel geçti mülakat 3 ayı bile bulduğu oluyor dönüşler bana 6 8 hafta dediler bazen 2 hafta geç bazen erken oluyor dediler size birsey söylemediler mi olumsuz cevap almadıkça umutsuzluğa kapilmayin 4 5 ay sonra olumlu sonuç alani bile okudum benim de 2 ay olacak beklemek çok zor ama yapacak başka birsey yok
 
  • Like
Tepkiler: KrtlsGltkn

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.