Ben şuan çalışmıyorum dedim üstüne basabasa olumlu yada olumsuz mutlaka haber vericez ama 40 günü geçebilir dediler herkes önündeki defteri var yazıyor düşüncesini
Ben mulakata girdigimde 1 i si laptopta bisey yaziyodu digeride soru yöneltiyordu
 
Sınavına girdim de almadım hiç önemsemiyorlar cihazda çalışmazsan ben kulede sılahtaydım göstermelik giriyorsun hiç almadım
Ya bencede onu pek sorun etmiyorlar 2 kez girdim diyen arkadaş deyince aklıma geldi şirket yetkilileriyle gorusme olucak demisti kadin ama onlarmi goruscek beni tekrarmi.mulakata cagircaklar bilmiyom
 
Ya bencede onu pek sorun etmiyorlar 2 kez girdim diyen arkadaş deyince aklıma geldi şirket yetkilileriyle gorusme olucak demisti kadin ama onlarmi goruscek beni tekrarmi.mulakata cagircaklar bilmiyom
belki 4 kişi normal mülakata girmeyenleri mi çağırıyorlar 2 cisine çünkü müdür psikolog muhasebe insan kaynakları olması lazım mülakatta
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.