Merhaba arkadaşlar 6 kasimda thy tarafından arandim kariyer net ten gördük cv nize baktık bizimle bahçıvan olarak çalışmayı düşünürmüsünüz dediler tm dedim 7 kasım için görüşme ayarladilar öncesinden mailime ssk dökümü istediler bide tss.hrpeak ten sivan gibi bir şey oldu neyse gittim 3 kişi soru sordu 15 dakika fln sürdü 4 hafta 8 hafta arasında dönüş yapılacaktır olumlu veya olumsuz sizce süreç nasıl ilerliyor ?