Hocam selam, dövmesini makyajla kapatıp yine de yakalanan oldu mu? Bir de ufak bir yara bile olsa eliyorlar mı? Kedim kolumu ısırmıştı nokta büyüklüğünde bir yara var geçmek üzere
Ben böyle bir şey deneyimlemedim. Fakat bir yara izim vardı 1-2 cm boyutunda çok da görülebilecek bir yerde değildi. Çok yakından inceledikleri için bunu fark ettiler ama sorun olmadığını söylediler. Makyajı da fark edebileceklerini düşünüyorum. Dövme konusunda daha sıkı bir yaklaşım olacaktır.
 
Arkadaşlar merhaba, mülakat/kurul sürecimi anlatayım. Ben sabah kurula girdim sanırım günde 4 grup oluyor. Her grup 20 kişi civarında. İlk önce boy kilo dövme yara izi kontrolü için küçük bir grup olarak odaya alınıyorsunuz. Bir makine yardımıyla boy ve kilonuz ölçüldükten sonra vki hesaplaması yapılarak olumlu ya da olumsuz olduğu hemen söyleniyor. Sonrasında gruptaki herkesin boy ve kilosu hesaplandıktan sonra elenenler çıkıyor ve diğerlerinin dövme ve yara izi kontrolü başlıyor. Çok ayrıntılı bir biçimde belirlenen bölgelere bakıyorlar. Küçük bir yara izini veya dövmeyi bile fark ediyorlar. Burdan geçerseniz sizi ingilizce sınavı için odalara yönlendiriyorlar. 2 farklı ingilizce odası var. İkisinden birine giriyorsunuz. Burada 5-6 dakika boyunca kendinizden bahsediyorsunuz. Siz veya konu tıkandığında başka bir konu açılıyor direkt. Rahat ve pozitif yaklaşın ve konuşabildiğiniz kadar konuşun. Sonrasında odadan çıkıp 1-2 dakika bekliyorsunuz ve sonucununuz olumlu veya olumsuz olduğu söyleniyor. Sonra kurul odasına yönlendiryorlar ve isminizin çağırılmasını bekliyorsunuz. Herkesin kurul süreci farklı ilerlemiş. Benim sürecim burda anlatan bazı arkadaşlara kıyasla daha stresliydi açıkçası. Sohbet/ muhabbet havası içinde ilerlemedi ciddi bir yaklaşım vardı. Pozitifliğimi korumaya çalıştım. 10-15 gün içinde dönüşlerin olacağı söylendi. Ve şunu söylemek istiyorum, boy kilo odasında çok fazla kişi eleniyor. (Eğer boyunuz 1 cm eksik çıkarsa tekrar ölçüyorlar. Veya kilo problemi olan kişilere verebilir misin diye sorup süre tanıyorlar). İngilizce mülakat kısmına gelebilen çok az kişi oluyor. 20 kişilik grupta belki 3-4 kişi kurula kadar gelebildi. Benim grubumda süreç böyle ilerledi merak eden arkadaşlar için. Umarım her şey hepimizin gönlüne göre olur.
Kurul davetini ne zaman almıştınız
 
Ben girdim , normalde 13.00 da davet mektubu almistim ama 08,30 da orada oldugum icin gelmeyen birinin yerine girdim. Butun asamalari gectim , kurul mulakatinin cevabida 15 gun icinde maille gelecekmis oyle soylediler. Ondanda %99 olumlu gelecegini dusunuyorum. Sorulan sorular zaten nasilsin iyimisin kendinden bahseder misin , zor bir durumla karsilassan ne yaparsin gibi bilindik seylerdi. Ozgecmisim ilgi cekici oldugu icin farkli bir seyler sormadilar. Mesleki herhangibir soru sorulmadi bana.
 
benim ayagimin ustunde dikis izi var saglikta bir sorun olur mu ayagin ust kismina detayli bakiyorlar mi
 
benim ayagimin ustunde dikis izi var saglikta bir sorun olur mu ayagin ust kismina detayli bakiyorlar mi
Erkekler icin soyluyorum bizde corap cikartilmadi. 5 kisi girdik .Sadece ellere kollara ve enseye bakildi. Bayanlarda farklilik gosteriyor olabilir , giren bir bayan cevap verirse daha net bilgi almis olursunuz.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.