rbrbrb

Üye
30 Tem 2024
21
4
30
Merhabalar mülakat daveti aldım 26 ağustosa giren arkadaşlardan tecrübe alabilir miyiz ingilizce speaking de ve kurul mülakatı bazlı
Speaking de spesifik sorular mı yoksa genel başlanıp akışa göre mi?
 
Merhabalar tekrardan, kurul mülakatına kadar ilerlemek büyük bir emek, umut, zaman. Ve kurul mülakatindan neden elendigini bilmemek bunların yanında hiç adil değil. Yapılan olumsuz otomatik mailde yazanlar geçerli olsa o aşamaya kadar ilerlemek mümkün olmaz. THY İnsan Kaynakları bölümünün acil güven kazandirmaya ve daha inandırıcı geri bildirimler yapmaya ihtiyacı var. Eğer bu forum takip ediliyorsa bu konuya karşı lütfen hassasiyet talep ediyorum 💐
 
  • Like
Tepkiler: bektaş
Merhabalar mülakat daveti aldım 26 ağustosa giren arkadaşlardan tecrübe alabilir miyiz ingilizce speaking de ve kurul mülakatı bazlı
Speaking de spesifik sorular mı yoksa genel başlanıp akışa göre mi?
bol sans. 26 agustos saat 13.00 a beni de cagirdilar. Saglik asamasina kadar sorunsuz ilerleyecegime eminim. Cok detayli inceleniyorsa 5 yil once 2 ay astim ilaci kullandigimdan elenecegim muhtemelen. Gidince garantiye almak icin thy doktoru oralardaysa bir soracagim gene de. Eleneceksem bundan sureci uzatmaya gerek yok. 15bin tl diye bir rakam diyorlar saglik raporuna , parami cope atmak istemem >D
 
Arkadaşlar merhaba, mülakat/kurul sürecimi anlatayım. Ben sabah kurula girdim sanırım günde 4 grup oluyor. Her grup 20 kişi civarında. İlk önce boy kilo dövme yara izi kontrolü için küçük bir grup olarak odaya alınıyorsunuz. Bir makine yardımıyla boy ve kilonuz ölçüldükten sonra vki hesaplaması yapılarak olumlu ya da olumsuz olduğu hemen söyleniyor. Sonrasında gruptaki herkesin boy ve kilosu hesaplandıktan sonra elenenler çıkıyor ve diğerlerinin dövme ve yara izi kontrolü başlıyor. Çok ayrıntılı bir biçimde belirlenen bölgelere bakıyorlar. Küçük bir yara izini veya dövmeyi bile fark ediyorlar. Burdan geçerseniz sizi ingilizce sınavı için odalara yönlendiriyorlar. 2 farklı ingilizce odası var. İkisinden birine giriyorsunuz. Burada 5-6 dakika boyunca kendinizden bahsediyorsunuz. Siz veya konu tıkandığında başka bir konu açılıyor direkt. Rahat ve pozitif yaklaşın ve konuşabildiğiniz kadar konuşun. Sonrasında odadan çıkıp 1-2 dakika bekliyorsunuz ve sonucununuz olumlu veya olumsuz olduğu söyleniyor. Sonra kurul odasına yönlendiryorlar ve isminizin çağırılmasını bekliyorsunuz. Herkesin kurul süreci farklı ilerlemiş. Benim sürecim burda anlatan bazı arkadaşlara kıyasla daha stresliydi açıkçası. Sohbet/ muhabbet havası içinde ilerlemedi ciddi bir yaklaşım vardı. Pozitifliğimi korumaya çalıştım. 10-15 gün içinde dönüşlerin olacağı söylendi. Ve şunu söylemek istiyorum, boy kilo odasında çok fazla kişi eleniyor. (Eğer boyunuz 1 cm eksik çıkarsa tekrar ölçüyorlar. Veya kilo problemi olan kişilere verebilir misin diye sorup süre tanıyorlar). İngilizce mülakat kısmına gelebilen çok az kişi oluyor. 20 kişilik grupta belki 3-4 kişi kurula kadar gelebildi. Benim grubumda süreç böyle ilerledi merak eden arkadaşlar için. Umarım her şey hepimizin gönlüne göre olur.
 
Arkadaşlar merhaba, mülakat/kurul sürecimi anlatayım. Ben sabah kurula girdim sanırım günde 4 grup oluyor. Her grup 20 kişi civarında. İlk önce boy kilo dövme yara izi kontrolü için küçük bir grup olarak odaya alınıyorsunuz. Bir makine yardımıyla boy ve kilonuz ölçüldükten sonra vki hesaplaması yapılarak olumlu ya da olumsuz olduğu hemen söyleniyor. Sonrasında gruptaki herkesin boy ve kilosu hesaplandıktan sonra elenenler çıkıyor ve diğerlerinin dövme ve yara izi kontrolü başlıyor. Çok ayrıntılı bir biçimde belirlenen bölgelere bakıyorlar. Küçük bir yara izini veya dövmeyi bile fark ediyorlar. Burdan geçerseniz sizi ingilizce sınavı için odalara yönlendiriyorlar. 2 farklı ingilizce odası var. İkisinden birine giriyorsunuz. Burada 5-6 dakika boyunca kendinizden bahsediyorsunuz. Siz veya konu tıkandığında başka bir konu açılıyor direkt. Rahat ve pozitif yaklaşın ve konuşabildiğiniz kadar konuşun. Sonrasında odadan çıkıp 1-2 dakika bekliyorsunuz ve sonucununuz olumlu veya olumsuz olduğu söyleniyor. Sonra kurul odasına yönlendiryorlar ve isminizin çağırılmasını bekliyorsunuz. Herkesin kurul süreci farklı ilerlemiş. Benim sürecim burda anlatan bazı arkadaşlara kıyasla daha stresliydi açıkçası. Sohbet/ muhabbet havası içinde ilerlemedi ciddi bir yaklaşım vardı. Pozitifliğimi korumaya çalıştım. 10-15 gün içinde dönüşlerin olacağı söylendi. Ve şunu söylemek istiyorum, boy kilo odasında çok fazla kişi eleniyor. (Eğer boyunuz 1 cm eksik çıkarsa tekrar ölçüyorlar. Veya kilo problemi olan kişilere verebilir misin diye sorup süre tanıyorlar). İngilizce mülakat kısmına gelebilen çok az kişi oluyor. 20 kişilik grupta belki 3-4 kişi kurula kadar gelebildi. Benim grubumda süreç böyle ilerledi merak eden arkadaşlar için. Umarım her şey hepimizin gönlüne göre olur.
Merhaba bilgilendirme icin tesekkur ederiz ingilizce seviyeniz nedir sizce :)
 
Arkadaşlar merhaba, mülakat/kurul sürecimi anlatayım. Ben sabah kurula girdim sanırım günde 4 grup oluyor. Her grup 20 kişi civarında. İlk önce boy kilo dövme yara izi kontrolü için küçük bir grup olarak odaya alınıyorsunuz. Bir makine yardımıyla boy ve kilonuz ölçüldükten sonra vki hesaplaması yapılarak olumlu ya da olumsuz olduğu hemen söyleniyor. Sonrasında gruptaki herkesin boy ve kilosu hesaplandıktan sonra elenenler çıkıyor ve diğerlerinin dövme ve yara izi kontrolü başlıyor. Çok ayrıntılı bir biçimde belirlenen bölgelere bakıyorlar. Küçük bir yara izini veya dövmeyi bile fark ediyorlar. Burdan geçerseniz sizi ingilizce sınavı için odalara yönlendiriyorlar. 2 farklı ingilizce odası var. İkisinden birine giriyorsunuz. Burada 5-6 dakika boyunca kendinizden bahsediyorsunuz. Siz veya konu tıkandığında başka bir konu açılıyor direkt. Rahat ve pozitif yaklaşın ve konuşabildiğiniz kadar konuşun. Sonrasında odadan çıkıp 1-2 dakika bekliyorsunuz ve sonucununuz olumlu veya olumsuz olduğu söyleniyor. Sonra kurul odasına yönlendiryorlar ve isminizin çağırılmasını bekliyorsunuz. Herkesin kurul süreci farklı ilerlemiş. Benim sürecim burda anlatan bazı arkadaşlara kıyasla daha stresliydi açıkçası. Sohbet/ muhabbet havası içinde ilerlemedi ciddi bir yaklaşım vardı. Pozitifliğimi korumaya çalıştım. 10-15 gün içinde dönüşlerin olacağı söylendi. Ve şunu söylemek istiyorum, boy kilo odasında çok fazla kişi eleniyor. (Eğer boyunuz 1 cm eksik çıkarsa tekrar ölçüyorlar. Veya kilo problemi olan kişilere verebilir misin diye sorup süre tanıyorlar). İngilizce mülakat kısmına gelebilen çok az kişi oluyor. 20 kişilik grupta belki 3-4 kişi kurula kadar gelebildi. Benim grubumda süreç böyle ilerledi merak eden arkadaşlar için. Umarım her şey hepimizin gönlüne göre olur.
10 numara açıklayıcı bir yazı olmuş eline koluna sağlık kardesım
 
  • Like
Tepkiler: sss5
10 numara açıklayıcı bir yazı olmuş eline koluna sağlık kardesım
Geçen sene aynı süreci yaşadım, anlattığınızin hepsi doğru. Kurul elemesini çözemedik. Kurula kadar ilerleyen birisini ancak kurulda karşılaştıkları şeyden dolayı eleyecekler bence. Bu da ne yaş aralığı, ne ingilizce seviyesi ne de boy kilo. Psikoloji, davranış, tutarlılık gibi meseleler diye düşünüyorum. Burada mutlaka bir açık yakalaniyor. Hayırlısı olsun sizin icin 🌿💚
 
  • Like
Tepkiler: Üye silindi 9815
Geçen sene aynı süreci yaşadım, anlattığınızin hepsi doğru. Kurul elemesini çözemedik. Kurula kadar ilerleyen birisini ancak kurulda karşılaştıkları şeyden dolayı eleyecekler bence. Bu da ne yaş aralığı, ne ingilizce seviyesi ne de boy kilo. Psikoloji, davranış, tutarlılık gibi meseleler diye düşünüyorum. Burada mutlaka bir açık yakalaniyor. Hayırlısı olsun sizin icin 🌿💚
Gecen sene katilanlardan hic tanistiginiz her asamayi gecmis ama en son e-nabizdan elenen birileri var miydi acaba ?
 
  • Like
Tepkiler: rosemarrian

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.