Önceki çalıştığım yerler ve bildiğim dilleri baz aldılar sanırım. Belki 1 senesi kaldığı için görmezden gelmişlerdirNormalde en az önlisans mezunlarını çağırıyorlar yhm için değişik geldi bana. Arkadaşımı çağırmadılar mesela okulu daha bitmedi diye bir sorun çıkartmazlar umarım.