Tgs nin haklarını işini herşeyini burda paylaştılar ama bazıları var mülakata bile girmiş evrak teslimi yapıp vazgeçen var eğitimdeyken diğer yerleri bekleyip Eğitim ortasında çıkabilir miyim diyen var. Ya yapmayın siz puan piramidinin üstünde olduğunuzdan öncelik tanındı ama bu bizim mesleğimiz ve biz can kulağıyla haber bekliyoruz aylardır. Birkaç ay sonra çıkacaklar hiç girmesin