Tgs nin haklarını işini herşeyini burda paylaştılar ama bazıları var mülakata bile girmiş evrak teslimi yapıp vazgeçen var eğitimdeyken diğer yerleri bekleyip Eğitim ortasında çıkabilir miyim diyen var. Ya yapmayın siz puan piramidinin üstünde olduğunuzdan öncelik tanındı ama bu bizim mesleğimiz ve biz can kulağıyla haber bekliyoruz aylardır. Birkaç ay sonra çıkacaklar hiç girmesin
 
  • Like
Tepkiler: sk.
Tgs nin haklarını işini herşeyini burda paylaştılar ama bazıları var mülakata bile girmiş evrak teslimi yapıp vazgeçen var eğitimdeyken diğer yerleri bekleyip Eğitim ortasında çıkabilir miyim diyen var. Ya yapmayın siz puan piramidinin üstünde olduğunuzdan öncelik tanındı ama bu bizim mesleğimiz ve biz can kulağıyla haber bekliyoruz aylardır. Birkaç ay sonra çıkacaklar hiç girmesin
Aylardır ben de haber bekliyorum kusura bakmayın ve şirketlerarası geçiş sayısıda bi hayli fazla bizim olumlu oldu diye sizi elemiyorlar sonuçta dediğiniz doğru işten çıkıp vazgeçmek ayrı kabine geçmek istemek ayrı 100 kişiden 40 kişisi zaten kabin deneyipte girmiş insanlar
 
Aylardır ben de haber bekliyorum kusura bakmayın ve şirketlerarası geçiş sayısıda bi hayli fazla bizim olumlu oldu diye sizi elemiyorlar sonuçta dediğiniz doğru işten çıkıp vazgeçmek ayrı kabine geçmek istemek ayrı 100 kişiden 40 kişisi zaten kabin deneyipte girmiş insanlar
Tgs de aktif çalışıyor iken thy artık eskisi gibi başvuru kabul etmiyor. Ayrıca firmalar arası da centilmenlik anlaşması gereği sıcak bakılmıyor. Geçen yıl başından beri çok geçiş oldu tk kabine, kokpite tss ye. Ve zaten bu yüzden tgs de açık çoğaldı. Ama tgs gibi yer hizmetleri firmaları sezon başlangıcında yani mart nisanda alım yapıyor genelde. Fakat kabin kokpit yıl içerisinde bir kaç defa açılıyor. Ben tk düşünmüyorum bu yüzden girsem tgs den çıkmam. Dediğiniz gibi 100 kişiden 40 i kabin denemiş ve belki süreci devam eden kişiler. Biz elenmiyoruz evet ama bir iki kişi çıktı diye bizi yerinize alıp eğitim sınıfı açacaklarını düşünmüyorum
 
  • Like
Tepkiler: Aviation-737
Arkadaşlar alımlarda artık iştirak çalışanlarına başvuru imkanı tanımamaya başladılar. Bunun sebebi hem ik nın iş yükünü hafifletmek hem de zaten yıl içerisinde sadece iştirak şirketleri çalışanlarının başvurabildiği ilanlar açıyorlar.
 
  • Like
Tepkiler: nonflying

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.