Çoğunuzun şansızlığı bu sene katılmak oldu bence. Moralinizi bozmayın boş yere, geçen seneki part time çalışanlardan bu sene tam zamanlıya alınmayanlar da var. Sayıları da az değil.Ben de bir veya maksimum iki soruya tam anlamıyla cevap veremediğimi düşünüyorum, ve ben de insanlarla thy hakkında sohbet ederken bana da torpilsiz asla giremeyeceğimi söylediler. İnanmıyordum pek fazla ama bir miktar haklılık payları var gibi