Pozisyon veya İlan Adı
Cadet Pilot (II. Pilot Aday Adayı)
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.

yenihesap2

Üye
14 Ocak 2026
29
1
5
Meslek
Akademik
Herkese merhaba, sunexpress sürecinde enabız kontrolü yapılıyor mu? yoksa class1 almak yeterli mi, eğer yapılıyorsa hangi noktalara özellikle dikkat ediliyor 2019 yılında psikiyatri ziyareti var ve o dönem ilaç kullanmıştım ilaçların bi tanesi reçetesiz diğeri reçeteli ama anladığım kadarıyla baya hafif bir ilaç okb tanısı için yazıldı ikiside, 6 yıldan fazla olmuş çok takılırlar mı bu konu üzerine merak ettim ona göre süreci başlatmak istiyorum
 
  • Like
Tepkiler: Erdoderler
Herkese merhaba, sunexpress sürecinde enabız kontrolü yapılıyor mu? yoksa class1 almak yeterli mi, eğer yapılıyorsa hangi noktalara özellikle dikkat ediliyor 2019 yılında psikiyatri ziyareti var ve o dönem ilaç kullanmıştım ilaçların bi tanesi reçetesiz diğeri reçeteli ama anladığım kadarıyla baya hafif bir ilaç okb tanısı için yazıldı ikiside, 6 yıldan fazla olmuş çok takılırlar mı bu konu üzerine merak ettim ona göre süreci başlatmak istiyorum
arkadaşlar süreci bilen birisi bizi aydınlatırsa harika olur
 
Merhaba, şimdi gördüm süreciniz tamamlandı mı bilmiyorum ancak ben kendi tecrübemi aktaracak olursam evet e nabıza baktılar. 6 sene olmuş olması sorun teşkil eder mi bilemiyorum maalesefço
çok detaylı bi bakma mı oldu soru vs sordular mı acaba ben henüz başvurmadım
 
çok detaylı bi bakma mı oldu soru vs sordular mı acaba ben henüz başvurmadım
Sertifikayı alırken sadece psikiyatri doktoru detaylı bakmıştı, diğer birimler çok incelemedi. İlk başta bana sorular sordu geçmişte herhangi bir şikayetten ötürü psikiyatri bölümüne gittiniz mi, ilaç kullandınız mı, ailede var mı gibi. Ben cevapladıktan sonra bir de e nabıza bakalım dedi, geçmişte bir şey olmadığı için direkt onay verdi çıktım. Bir de en son karar veren uçuş hekimi doktoru incelemişti e nabızı. Sunexpress'in kendi doktoru da ayrıca inceliyor mu bilmiyorum
 
Sertifikayı alırken sadece psikiyatri doktoru detaylı bakmıştı, diğer birimler çok incelemedi. İlk başta bana sorular sordu geçmişte herhangi bir şikayetten ötürü psikiyatri bölümüne gittiniz mi, ilaç kullandınız mı, ailede var mı gibi. Ben cevapladıktan sonra bir de e nabıza bakalım dedi, geçmişte bir şey olmadığı için direkt onay verdi çıktım. Bir de en son karar veren uçuş hekimi doktoru incelemişti e nabızı. Sunexpress'in kendi doktoru da ayrıca inceliyor mu bilmiyorum
siz snx kuruluna girdiniz mi acaba
 
Sertifikayı alırken sadece psikiyatri doktoru detaylı bakmıştı, diğer birimler çok incelemedi. İlk başta bana sorular sordu geçmişte herhangi bir şikayetten ötürü psikiyatri bölümüne gittiniz mi, ilaç kullandınız mı, ailede var mı gibi. Ben cevapladıktan sonra bir de e nabıza bakalım dedi, geçmişte bir şey olmadığı için direkt onay verdi çıktım. Bir de en son karar veren uçuş hekimi doktoru incelemişti e nabızı. Sunexpress'in kendi doktoru da ayrıca inceliyor mu bilmiyorum
profilinize baktım ve sizin kabin bölümüne girmiş olduğunuzu gördüm. Neden kokpit kısmında olmamanıza rağmen bu bölüm hakkında yazıp bizi yanlış yönlendiriyosunuz?
 

Konuyu görüntüleyenler

  • ×

    Bizimle Bağlantıda Kal 👋

    Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

    ⭐ Premium Instagram LinkedIn
    Değerli Üyelerimiz,
    Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.