İnşallah inşallah Orhan bey inşallah Temmuz ayında anlımızın akıyla eğitimimize başlar ve işimizin başına geçeriz, kaç aydır bekliyoruz muradımıza, ereriz inşallah en kısa süredeGeçen hafta yazdım. Daha önce de yazmıştım bu şekilde net geri dönüş olmamıştı yani biz de haber bekliyoruz demişti İK. Şimdi bir planlama düşünülüyor diye yazınca yakın bir zamanda haber alacağız diye düşünüyorum sonuçta 5-6 aydır bekliyoruz inşallah yakın zamanda haber gelir