ekim ayında istanbul kabin ilanına başvurdum, bugün olumsuz değerlendirildi diye mail aldım. kasım ayında da antalya'ya başvurmuştum ona da 2 hafta sonra yine olumsuz değerlendirildiğine dair mail almıştım. ilanda istenilen kriterleri karşılıyorum herhangi bir sorun yok ama neden hiçbir sınava bile girmeden sadece başvuru yapıp beklerken olumsuz alıyorum. bunun bir sebebi var mı ve bu tarz bir durum yaşayan var mı ?