Pozisyon veya İlan Adı
Kabin
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.

kijuju

Üye
3 Eki 2025
30
7
5
Meslek
Kabin
ekim ayında istanbul kabin ilanına başvurdum, bugün olumsuz değerlendirildi diye mail aldım. kasım ayında da antalya'ya başvurmuştum ona da 2 hafta sonra yine olumsuz değerlendirildiğine dair mail almıştım. ilanda istenilen kriterleri karşılıyorum herhangi bir sorun yok ama neden hiçbir sınava bile girmeden sadece başvuru yapıp beklerken olumsuz alıyorum. bunun bir sebebi var mı ve bu tarz bir durum yaşayan var mı ?
 
Aynı şekilde ben de yaşadım ve Pgs de 2 yıla yakın özgeçmişim var 😅
 
Kota olduğunu zannetmiyorum olsa bunu belirtmeleri lazımdı bence.
 
temmuzda saw base, kasımda da antalya dönemsel ilanına başvurmuştum. Antalya olan şubat ayında başvuruma olumsuz döndü. İstanbul da yine aynı hafta mülakata çağırdı. Fikrimce havuzda bekletip önceliğe göre çağırıyorlar, yeterli sayıya ulaşınca da süreç bittiği için olumsuz dönüş oluyor
 
  • Like
Tepkiler: kijuju
Aynı şekilde bende öyle hiç bir sınava girmedim başvurdum sadece olumsuz diye mail gelmiş. Verilen kriterleri de karşılıyorum anlamadım.
 
Kafalarına göre çağırıyorlar. Ocak ayında beni Anadolu base için çağırmışlardı gitmeyeceğimi belirtmeme rağmen 2-3 hafta önce tekrar davet ettiler. Bu sefer tüm mülakat süreçlerinin bir gün içinde sonuçlanacağını yazmışlar. Şu an başka hedeflerim var o yüzden kabul etmemiştim
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.