Arkadaşlar selam ben sivil havacılık kabin hizmetleri mezunuyum tes sertifikam var ekimde ing mülakatım olumsuz sonuçlanmıştı ama 3 ay sonra yeniden ing mülakata girebileceğimi söylemişlerdi böyle bir durumda bilgisi olan var mı maillerime dönüş yapmadılar