Merhaba, Daha önce Etihad Airways Kabin Memurluğu için başvuruda bulunmuştum. Son haftalarda Open Day ile ilgili mailler aldım ve dün Open Day ile ilgili lokasyon/rehber mailinden 4 saat sonra başvuru red maili aldım. Bu sistemsel bir hata olabilir mi? Yine de Open Day'e katılmalı mıyım? ccrecruitment@etihad.ae bu maile doğrulama için yazdım ama dönüş olmadı ve Open Day gününe kadar da olmayacak muhtemelen. Başına daha önce veya şimdi böyle bir şey gelmiş başka biri daha var mı? Ne önerirsiniz?