ben de revize mail görünmüyor
kişilik envanteri sınavlar gibi hafta sonu olur mail ona gelir
soruları ise sitede gördüğüm kadar "kalabalığa uyum sağlarım" işte buna katılıyorum katılmıyorum tarzında oluyormuş
kişilik envanterinde eleme olmuyormuş ama buna verdiğimiz cevaplara göre bir rapor oluşturuyorlarmış ve onu da yüz yüze mülakatta değerlendirmeye alıyorlarmış. Sitede öyle okudum
 
iyi forumlar
Gözlük kullanan biriyim sağlık şartları için belirlenen numaraların üzerinde bir numara kullanmaktayım. bu sebeple gözümü çizdirmeyi düşünüyorum. Çizdirmek bir engel teşkil eder mi?
 
ben de revize mail görünmüyor
kişilik envanteri sınavlar gibi hafta sonu olur mail ona gelir
soruları ise sitede gördüğüm kadar "kalabalığa uyum sağlarım" işte buna katılıyorum katılmıyorum tarzında oluyormuş
Evet öyle oluyormuş. Kurulda da inceliyorlardır o testi zaten.
 
Ya arkadaşlar kafama takılan bazı şeyler var , internette thy nin sağlık kriterlerini incelediğim de genel olarak herkeste olabilecek basit hastalıkları işe alıma engel olarak göstermişler örn tiroid, egzama vs bizimle ilgili olan süreçte bunlar ele alınırsa tahmin ediyorum ki kimse sürece devam edemez örneğin ben engel oranımın belli bir kısmını tiroid rahatsızlığım yüzünden aldım sizin düşünceleriniz nedir bu konuda ?
 
Ya arkadaşlar kafama takılan bazı şeyler var , internette thy nin sağlık kriterlerini incelediğim de genel olarak herkeste olabilecek basit hastalıkları işe alıma engel olarak göstermişler örn tiroid, egzama vs bizimle ilgili olan süreçte bunlar ele alınırsa tahmin ediyorum ki kimse sürece devam edemez örneğin ben engel oranımın belli bir kısmını tiroid rahatsızlığım yüzünden aldım sizin düşünceleriniz nedir bu konuda ?
benimki de listede yer alan hastalıklardan biri. bu kriterler uçuş ekibi için gerekli şartları temsil ediyor sanıyorum. zaten listenin başında "sağlık durumu uçuşa elverişli olmalıdır" ibaresi var. biz idari/teknik birimlere başvuru gerçekleştirdik, bu yüzden sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum. eğer tersi bir durum söz konusuysa hepimize geçmiş olsun :)
 
  • Like
Tepkiler: qLfabi
Bizim için şartlar daha farklı fakat bayılma vs gibi sıkıntı çıkaracak hastalıklarda sorun çıkarırlar diye düşünüyorum.
 
epey araştırdım fakat bir cevap bulamadım, ilanda işe alınacak personele sorumlu yrd. veya sorumlu unvanı verileceği yazıyordu. bu iki unvanın herhangi bir yerde açıklamasını bulamadım. uzman yrd./uzman ile bir farkı var fakat nedir tam olarak anlayamadım, bilgi sahibi olanlar paylaşabilir mi?
 
epey araştırdım fakat bir cevap bulamadım, ilanda işe alınacak personele sorumlu yrd. veya sorumlu unvanı verileceği yazıyordu. bu iki unvanın herhangi bir yerde açıklamasını bulamadım. uzman yrd./uzman ile bir farkı var fakat nedir tam olarak anlayamadım, bilgi sahibi olanlar paylaşabilir mi?
@admin
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.