kişilik envanterinde eleme olmuyormuş ama buna verdiğimiz cevaplara göre bir rapor oluşturuyorlarmış ve onu da yüz yüze mülakatta değerlendirmeye alıyorlarmış. Sitede öyle okudumben de revize mail görünmüyor
kişilik envanteri sınavlar gibi hafta sonu olur mail ona gelir
soruları ise sitede gördüğüm kadar "kalabalığa uyum sağlarım" işte buna katılıyorum katılmıyorum tarzında oluyormuş