Pozisyon veya İlan Adı
Cadet Pilot Aday Adayı
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
@kitkat Merhabalar, Bir dönem aşırı kilo almıştım vermek için diyetisyene başvurdum ve tam tahlil yaptılar orada sadece AntiTPO ve Tg değerleri yüksek çıktı. E-nabız sisteminede hastalık tanısı olarak kiloyu girmişti doktor. Sürecinizi merak ediyorum bilgilendirme yapabilir misiniz ? Değerler normalin bir tık üzerinde şu an. Kiloyu verdim, başka da herhangi bir sıkıntım çok şükür yok fakat bu iki değer beni korkutuyor ve çekindiriyor açıkcası. Ayrıyeten özel bir hastanede bu değerlere ve görüntülere baktırdığımda 3mm 'lik temiz zararsız bir nodül olduğunu söylediler) buna rağmen herhangi bir ilaç vs kullanmamı uygun görmedi ilgili prof. Hiç gluten vs dikkat etmiyorum ki 2027-28 yılı için başvuru düşünüyorum tavsiyeleriniz nelerdir ? İlginiz için teşekkür ederim.
 
@kitkat Merhabalar, Bir dönem aşırı kilo almıştım vermek için diyetisyene başvurdum ve tam tahlil yaptılar orada sadece AntiTPO ve Tg değerleri yüksek çıktı. E-nabız sisteminede hastalık tanısı olarak kiloyu girmişti doktor. Sürecinizi merak ediyorum bilgilendirme yapabilir misiniz ? Değerler normalin bir tık üzerinde şu an. Kiloyu verdim, başka da herhangi bir sıkıntım çok şükür yok fakat bu iki değer beni korkutuyor ve çekindiriyor açıkcası. Ayrıyeten özel bir hastanede bu değerlere ve görüntülere baktırdığımda 3mm 'lik temiz zararsız bir nodül olduğunu söylediler) buna rağmen herhangi bir ilaç vs kullanmamı uygun görmedi ilgili prof. Hiç gluten vs dikkat etmiyorum ki 2027-28 yılı için başvuru düşünüyorum tavsiyeleriniz nelerdir ? İlginiz için teşekkür ederim.
Tabii yine başvurmak isterseniz başvurun. Doktorunuzun tanı koymaması belki biraz umut verici olabilir ama sizin e nabız geçmişinizde her şeyinizi görebiliyorlar yaptırdığınız tahlilin sonuçlarını görüp ek tetkik olarak ultrason isteyebilirler tekrardan. bende de istediler zararsız nodüller cıkmıstı fakat yine de sorun yarattı. anti tpo değerleri ise asıl önemli olan değerler düsürmesi daha zor oluyor. ben bir tanıdığımın tavsiyesi sayesinde ac karına bir cay kasigi corek otu yagı icerek baya düsürmüstüm anti tpo değerlerimi arastirip bir doktora danisarak deneyebilirsiniz isterseniz. konunun altında daha önceden de yazdıklarıma bakabilirsiniz beslenme açısından nelere dikkat edilebilecegini bahsetmiştim. çok umutlanmayın derim cünkü sunexpress de artik sağlık konusunda bence daha katı ilerliyor. Ben neredeyse iki senemi kabin memuru olabilirim belki diye cöpe attım, cok istemistim ama maalesef su an değerlerim normal olmasına ragmen zararsız igne ucu kadar olan nodul ve gecmisteki tani yüzünden elendim. size de bol sans diliyorum. pegasusu da bir deneyin onların daha anlayisli olduklarini duymustum.
 
Tabii yine başvurmak isterseniz başvurun. Doktorunuzun tanı koymaması belki biraz umut verici olabilir ama sizin e nabız geçmişinizde her şeyinizi görebiliyorlar yaptırdığınız tahlilin sonuçlarını görüp ek tetkik olarak ultrason isteyebilirler tekrardan. bende de istediler zararsız nodüller cıkmıstı fakat yine de sorun yarattı. anti tpo değerleri ise asıl önemli olan değerler düsürmesi daha zor oluyor. ben bir tanıdığımın tavsiyesi sayesinde ac karına bir cay kasigi corek otu yagı icerek baya düsürmüstüm anti tpo değerlerimi arastirip bir doktora danisarak deneyebilirsiniz isterseniz. konunun altında daha önceden de yazdıklarıma bakabilirsiniz beslenme açısından nelere dikkat edilebilecegini bahsetmiştim. çok umutlanmayın derim cünkü sunexpress de artik sağlık konusunda bence daha katı ilerliyor. Ben neredeyse iki senemi kabin memuru olabilirim belki diye cöpe attım, cok istemistim ama maalesef su an değerlerim normal olmasına ragmen zararsız igne ucu kadar olan nodul ve gecmisteki tani yüzünden elendim. size de bol sans diliyorum. pegasusu da bir deneyin onların daha anlayisli olduklarini duymustum.
Öncelikle teşekkür ederim, Kabin-Pilot alımlarındada benzer prosedür var sanırım değil mi ? Üç aşağı beş yukarı aynı şeylere takılıyorlar kabinde çalışma gibi bir hedefim yok ondan dolayı soruyorum.
 
Öncelikle teşekkür ederim, Kabin-Pilot alımlarındada benzer prosedür var sanırım değil mi ? Üç aşağı beş yukarı aynı şeylere takılıyorlar kabinde çalışma gibi bir hedefim yok ondan dolayı soruyorum.

mple basvurumda da sıkıntı cikti yine sağlıkta benim ama dedigim gibi bence denenebilir yine de olursa cok güzel olur cunku
 
  • Like
Tepkiler: hasolizer

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.