@kitkat Merhabalar, Bir dönem aşırı kilo almıştım vermek için diyetisyene başvurdum ve tam tahlil yaptılar orada sadece AntiTPO ve Tg değerleri yüksek çıktı. E-nabız sisteminede hastalık tanısı olarak kiloyu girmişti doktor. Sürecinizi merak ediyorum bilgilendirme yapabilir misiniz ? Değerler normalin bir tık üzerinde şu an. Kiloyu verdim, başka da herhangi bir sıkıntım çok şükür yok fakat bu iki değer beni korkutuyor ve çekindiriyor açıkcası. Ayrıyeten özel bir hastanede bu değerlere ve görüntülere baktırdığımda 3mm 'lik temiz zararsız bir nodül olduğunu söylediler) buna rağmen herhangi bir ilaç vs kullanmamı uygun görmedi ilgili prof. Hiç gluten vs dikkat etmiyorum ki 2027-28 yılı için başvuru düşünüyorum tavsiyeleriniz nelerdir ? İlginiz için teşekkür ederim.