2 sene önce gittiğim yerde biraz bekleyip baştan cv doldurmuştuk onlar da toplamışlardı sonra boy kilo için herkesi sıraya soktular. orada diğerleriyle beklerken kurul mülakatının olduğu odaya davet ediyorlardı sırayla içeride ne konuştuğumuzu hiç hatırlamıyorum çünkü benim kurulumun yarısından fazlası türkçe olmuştu garip bir şekilde o yüzden o kısımda yardımcı olamayacağım maalesefHerkese merahaba MGH Havacılık için kurul mülakatına davet aldım daha önce çalışan birileri ya da mülakata girenler yardım amaçlı bilgi verebilir mi ? Kurul mülakatı için aranan var mı ?