Ben de itiraz ettim dönüş yaptılar ama genel geçer bir cevap aldım kısacası biz böyle uygungördük diyorlar.. o maillerine karşılık yeniden bir itiraz maili yazdımÖn değerlendirme muayenesinden hiçbir sorunum olmadan olumsuz aldım. Doğru düzgün doktora gitmişliğim bile yok, herhangi bir ek tektik istenmedi. İtiraz edebiliceğim bi yer var mı nasıl bi yol izlemek gerek? Gidip doktorla konuşsam bir sonuç alır mıyım?
Ziyaretleriniz içinde hiç ek tetkik/epikriz vs. istenmeden elenmeye yol açacak tanınız var mıydı veya gizlenmiş ziyaret/tanı? En azından ek tetkik vs istenebilirdi şüpheli durum(lar) için. Bir de muayene esnasında hiçbir şey sormadı mı size doktor kayıtlı tanılarınız ile ilgili?Ön değerlendirme muayenesinden hiçbir sorunum olmadan olumsuz aldım. Doğru düzgün doktora gitmişliğim bile yok, herhangi bir ek tektik istenmedi. İtiraz edebiliceğim bi yer var mı nasıl bi yol izlemek gerek? Gidip doktorla konuşsam bir sonuç alır mıyım?
Sizin de ek tektik istenmedi mi?Ben de itiraz ettim dönüş yaptılar ama genel geçer bir cevap aldım kısacası biz böyle uygungördük diyorlar.. o maillerine karşılık yeniden bir itiraz maili yazdım
Çok üzüldüm gerçekten. Bu kadar bekleyip sağlıkta sorun olmadan elenmek çok üzücüSağlık kurulundan “PCOS tanısı” nedeniyle olumsuz yanıt aldım. Bunun üzerine kendi imkânlarımla hastaneye gidip detaylı tetkikler yaptırdım. Sonuçlarda PCOS olmadığım ve over yapılarımın normal olduğu resmi olarak bildirildi.
Ön sağlık muayenem sırasında e‑Nabız’da kesinleşmiş bir PCOS tanısı yoktu, sadece geçmiş ultrason bulgularıma dayanarak olumsuz karar verildi . Sağlık kriterlerinde “PCOS tanısı veya bulgusu olanların tekrar değerlendirileceği” yazmasına rağmen benden ek tetkik istenmedi. (Forumdaki bu tanıya sahip olan arkadaşlardan ek tetkik istenmiş)
Şimdi elimde güncel tetkiklerim var ve PCOS tanım olmadığı kesinleşti
Ayrıca artık sistemde “sağlıktan elendi” olarak görüneceğim. Bu da tekrar başvuru hakkımı kaybettiriyor (hem de sağlık açısından hiçbir problemim yokken). Yıllardır bu meslek için emek verdim, yanlış bir değerlendirme yüzünden elenmek inanılmaz üzücü. İtiraz etmeye devam ediyorum, eğer yanlış bir durum olduğunu düşünüyorsanız itiraz edebilirsiniz
Hangi kontrolü çıktı aldığını söylemedi mi açıklama yapmış olması gerekGizlenmiş tanım vs. hiçbir şey yoktu. Sadece doktor kontrolleri vardı fakat olumsuz maili aldım. Doktor bir şey söylemedi. Kontrolleri sordu sadece ve 2 kontrolümü çıktı aldı.
Neydi o 2 kontrolünüz?Gizlenmiş tanım vs. hiçbir şey yoktu. Sadece doktor kontrolleri vardı fakat olumsuz maili aldım. Doktor bir şey söylemedi. Kontrolleri sordu sadece ve 2 kontrolümü çıktı aldı.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.