Merhaba arkadaşlar, yakın zamanda Etihad Airways'e kabin memurluğu için başvuru yapıp shortliste alınan var mı? HireVue üzerinden gelen mailde çekilmesi istenen video hakkında deneyimi olan var mı veya daha önce Etihad süreçlerine katılım sağlayan var mıdır? Tecrübelerinizi aktarırsanız memnun olurum.
Herkese başarılar.
Herkese başarılar.