fugonun 10 marttaki sınavına girdim fakat bir geri dönüş olmadı. olduysada bi numaradan arandım açamadım geri dönüş yaptığımda ise saatlerce bağlanmak için telefonda beklemek gerekiyor, telefonlara çıkmıyorlar bağlanamıyorsunuz benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?