Bana gönderilen maaş teklifinde ortalama 2700€ idi barınma ve faturalar dahil 2 kişilik daire veriyorlardı. Açıkçası ben Ajete de aynı dönemde başvurmuştum emirates ile, Ajet olursa gitmem diye düşünüyordum kendi kafamda. Ama tabi benim farklı motivasyonlarım vardı partneriniz yoksa anne babamı çok sık özlemem diyosanız kabin memuru olurken motivasyonunuz dünyayı gezmek ise gidilir . Emirates de arkadaşım yok ama Qatar da var o ilk yıl çok mutlu olduğunu ama ilk yılı bittikten sonra özellikle uzun mesafelere uçmanın oralarda yatı yapmanın çok yorucu ve bunaltıcı olduğunu anlatmıştı. Bütün süreç ingilizce idi evet. Son 5 kişiden biri bize yollanan meşhur emirates mülakat giyim kurallarına uymayan şekilde gelmişti ( mülakat maili ile birlikte nasıl giyinmeniz gerektiğini gösteren bir klavuz da yolluyorlar) ona rağmen sona kadar kaldı. Ben biraz güzellik durumunun önemli olduğunu düşünüyorum onlar için yoksa bu kadar katı mülakat yapıp kıyafet kurallarını yollayıp, son aşamaya kadar uygun giyinmeden gelen birini tutmazsın.
Open days icin cv ve vesikalik yeterli mi arkadaslar
 
Emirates icin 1 yillik customer service zorunlu bi şart mi bazilari bi bonus ama zorunlu degil diyorlar ?
 
Emirates Mülakat Deneyimi

Geçtiğimiz günlerde Emirates mülakat sürecine katıldım ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum:

Mülakat Dili: Tüm mülakat süreci tamamen İngilizce olarak gerçekleşti. Kendi aramızda bile Türkçe konuşmamıza izin verilmedi.

Soruların İçeriği: Sorular ağırlıklı olarak takım çalışması odaklıydı. Sorular ve değerlendirme yöntemleri birçok kişinin beklediğinden farklıydı, hatta garip denilebilir.

Değerlendirme Kriterleri: Mülakatta dikkate alınan kriterler oldukça değişkendi. Örneğin, 6 dil bilen bir aday elenirken, İngilizce konusunda zorlanan bazı adaylar sonraki aşamalara geçti. Benimle aynı süreçte daha iyi adaylar olduğunu düşündüğüm kişiler elenirken, ben devam edebildim.

Aşamalar ve Katılımcılar:

Mülakat 5 aşamadan oluşuyordu. Ben 3. aşamada elendim ve 4. aşamaya 12 kişi kaldı.

Sürece toplamda 44 kişi katıldı ve bunların yaklaşık 30'u Türk’tü. Katılımcılar arasında hali hazırda Pegasus ve Qatar Airways'te çalışanlar da vardı.


Boy ve Kilo Ölçümü: Emirates, boy ve kilo konusunda oldukça esnek davrandı. Kilo ölçümü yapılmadı ve boy konusunda adaylara yardımcı oldular.


Son olarak, mülakat süreci benim için oldukça öğreticiydi. Emirates’in değerlendirme kriterleri oldukça farklı ve süreç tamamen İngilizce olduğu için iyi bir hazırlık yapmanızı tavsiye ederim.
 
Emirates Mülakat Deneyimi

Geçtiğimiz günlerde Emirates mülakat sürecine katıldım ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum:

Mülakat Dili: Tüm mülakat süreci tamamen İngilizce olarak gerçekleşti. Kendi aramızda bile Türkçe konuşmamıza izin verilmedi.

Soruların İçeriği: Sorular ağırlıklı olarak takım çalışması odaklıydı. Sorular ve değerlendirme yöntemleri birçok kişinin beklediğinden farklıydı, hatta garip denilebilir.

Değerlendirme Kriterleri: Mülakatta dikkate alınan kriterler oldukça değişkendi. Örneğin, 6 dil bilen bir aday elenirken, İngilizce konusunda zorlanan bazı adaylar sonraki aşamalara geçti. Benimle aynı süreçte daha iyi adaylar olduğunu düşündüğüm kişiler elenirken, ben devam edebildim.

Aşamalar ve Katılımcılar:

Mülakat 5 aşamadan oluşuyordu. Ben 3. aşamada elendim ve 4. aşamaya 12 kişi kaldı.

Sürece toplamda 44 kişi katıldı ve bunların yaklaşık 30'u Türk’tü. Katılımcılar arasında hali hazırda Pegasus ve Qatar Airways'te çalışanlar da vardı.


Boy ve Kilo Ölçümü: Emirates, boy ve kilo konusunda oldukça esnek davrandı. Kilo ölçümü yapılmadı ve boy konusunda adaylara yardımcı oldular.


Son olarak, mülakat süreci benim için oldukça öğreticiydi. Emirates’in değerlendirme kriterleri oldukça farklı ve süreç tamamen İngilizce olduğu için iyi bir hazırlık yapmanızı tavsiye ederim.
Merhaba 212 cm’e dokunamayan kişilerde yardımcı oldular mı neye göre esnek davrandılar acaba? Katılmamıştım bu yüzden çünkü yorum ve videolarda herkes 212cm üstüne basarak belirtiyor ve denedim 210cm kadar dokunuyorum:)
 
Ben cv ve gerekli bilgilerim ile emirates kariyer sayfasından başvurmuştum bir kaç gün sonra bana bir takvim yollayıp hangi mülakata katılmak istediğimi sordular ankarayı seçtim. Ankarada mülakatta benimle birlikte olan herkes benimle aynı şekilde başvurup gelenlerdi open day değildi yani.
Mülakat sabah 9 da başlayıp 19.00 gibi bitti.
Başlangıçta bir sunum yapıldı emirates ile çalışmanın nasıl bir şey olduğuna dair sonra boy ölçümü yapıldı. Üstünde farklı mesleklerin yazdığı kartlar gruplara ayrılmış katışımcılara dağıtıldı bununla ilgili bir sunum yapmaları istendi. Bu aşamadan sonra bir çok insan elendi yaklaşık 70 kişi kadardık. Yine aynı metod ile bazı meslekler dağıtıldı bunları uçuşta nasıl kullanabileceğimiz soruldu. Bu aşamadan sonra da insanlar elendi. Geriye kalanlar ikiye ayrıldı bir metin verildi metinde özel istekleri ve durumları olan yolcular anlatılıyordu grup olarak hangisinin daha öncelikle yardımınıza ihtiyacı olduğunu sıralayın dendi. Tabiki bu aşamadada insanlar elendi 14 kişi ingilizce sınavına alındı online. Belgelerimizi onların sistemlerine yükledik. İngilizce sınavının sonuçları anında belli oluyor. İngilizce sınavını 5 kişi geçtik fotoğraflarımız çekildi. Bu aşamadan sonra ana merkezdeki insan kaynakları ile mülakata girdik online süreç böylece tamamlandı. Çok yorucu ve uzun bir süreçti. Mülakatı eski bir kabin memuru yaptı sonradan master yapmış insan kaynaklarına geçmiş, yabancıydı tüm süreç türk adaylar arasında konuşurken bile ingilizce devam etti
Dubaideki ik ile görüştükten sonra başka herhangi birşey yaptınız mı? Fotoğraf yüklemiyorsunuz değil mi, onlar orada çektikleri fotoğrafı mı yüklüyorlar?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.