Sorun yaratabilir böyle şeyleri direkt sildirip gitmelisinizAdmin bende de "2019 Psikiyatrik Muayene Tanısı" böyle yazıyor ve ilaç var (MISOL 50 MG 28 FILM TABLET) tanımlanmış. Ancak ilacı kullanmadım hiç. Bu sorun yaratır mı?
İlaç konusunda belki sorun olabilir ama tanıda herhangi bir teşhis yok yani sadece "muayene tanısı" diye geçiyor. Bundan mütevellit sorun oluşturmaz diye umuyorum. Tanıyı sildirmek isterdim ama geçerli sebep olmadan silmiyorlamış sanırım.Sorun yaratabilir böyle şeyleri direkt sildirip gitmelisiniz
Hastalıklarım kısmından gizleyemezsiniz ama oraya bakarlarHastalıkları profilden gizle seçeneği yapınca yine görebilirler mi acaba çünkü e-nabızda artık yok eğer benim tel'den gireceklerse bulamaz gibi @admin yorumunuz nedir ?
E-nabızda sadece muayne tanısı olarak geçer ancak e-devletten sgk tedavi bilgilerini sorgularsanız, ilacın yazıldığı ay ve yılı girdiğinizde, yapılan işlemler kısmına tıklayın orada size ne tanı konulduğu yazar. Maalesef ben de 16-17 yaşlarımda üniversite sınavı kaygısı nedeniyle psikiyatriye götürülmüştüm, tabii ki ilaç yazdı ve e-nabızımda 20MG prozac gözüküyor. O zaman ilacı kullanmamıştım, ciddi bi kaygım da yoktu ancak o yaşlarda bırakın e nabıza işlenmesini psikiyatri ile psikolog farkını bile doğru düzgün bilmiyordum zaten. THY'nin paylaştığı sağlık şartlarında geçmiş tanı ve tedaviler diyor, dediğim gibi tanıyı sgk tedavi geçmişinden bakabilirsiniz tedavi ise ilacın kendisi oluyor zaten. Benim tavsiyem sildirmeye uğraşın sürecin sonunda bu sebeple elenirseniz büyük hayal kırıklığı olur. Tanıyı koyan doktoru bulup durumu konuşursanız belki sizin için il sağlığa yazı yazar.İlaç konusunda belki sorun olabilir ama tanıda herhangi bir teşhis yok yani sadece "muayene tanısı" diye geçiyor. Bundan mütevellit sorun oluşturmaz diye umuyorum. Tanıyı sildirmek isterdim ama geçerli sebep olmadan silmiyorlamış sanırım.
Doğru dedin bu arada 2 tanı çıktı anksiyete ve depresyon yazıyor. Ben randevu aldım bugün için doktorla bakalım ne diyecek hayırlısı olsun. :/E-nabızda sadece muayne tanısı olarak geçer ancak e-devletten sgk tedavi bilgilerini sorgularsanız, ilacın yazıldığı ay ve yılı girdiğinizde, yapılan işlemler kısmına tıklayın orada size ne tanı konulduğu yazar. Maalesef ben de 16-17 yaşlarımda üniversite sınavı kaygısı nedeniyle psikiyatriye götürülmüştüm, tabii ki ilaç yazdı ve e-nabızımda 20MG prozac gözüküyor. O zaman ilacı kullanmamıştım, ciddi bi kaygım da yoktu ancak o yaşlarda bırakın e nabıza işlenmesini psikiyatri ile psikolog farkını bile doğru düzgün bilmiyordum zaten. THY'nin paylaştığı sağlık şartlarında geçmiş tanı ve tedaviler diyor, dediğim gibi tanıyı sgk tedavi geçmişinden bakabilirsiniz tedavi ise ilacın kendisi oluyor zaten. Benim tavsiyem sildirmeye uğraşın sürecin sonunda bu sebeple elenirseniz büyük hayal kırıklığı olur. Tanıyı koyan doktoru bulup durumu konuşursanız belki sizin için il sağlığa yazı yazar.
Süreci benimle de paylaşırsan çok sevinirim, son açılan ilana başvuracağım büyük ihtimal benim de yapmam gerekiyorDoğru dedin bu arada 2 tanı çıktı anksiyete ve depresyon yazıyor. Ben randevu aldım bugün için doktorla bakalım ne diyecek hayırlısı olsun. :/
Doktorla görüştüm ben onaylamam dedi kendi ayagima sıkarım dedi. Sen bunu isyeri ile görüş dedi. Onlara durumu açıkla dedi.Süreci benimle de paylaşırsan çok sevinirim, son açılan ilana başvuracağım büyük ihtimal benim de yapmam gerekiyor![]()
Gerçekten üzücü, diğer yollara başvurabilirsin belki onun dışında durumu açıklarsın sağlık aşamasında. Açıkçası o aşama nasıl işliyor bilmediğim için olay nasıl gelişir tahmin etmek zor tabii. Yine de moralinizi bozmayın, kendinizi açıklarsınız, ayrıca bildiğim kadarıyla diğer şirketlerin böyle bir şartı yok.Doktorla görüştüm ben onaylamam dedi kendi ayagima sıkarım dedi. Sen bunu isyeri ile görüş dedi. Onlara durumu açıkla dedi.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.