27 Ocak 2024
136
39
35
Arkadaşlar merhaba. Destek Uzmanı pozisyonu için son 2 hafta/1 ay içinde iş teklifi alanlar hangi başkanlık bünyesinde,hangi lokasyonda hangi iş tanımı için teklif aldılar bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Ben 25 Temmuzda mülakata katılmıştım ve 13 Ağustosta teklif maili aldım. Çalışma yerinin maltepede genel merkez olacağı ve 3 vardiya şeklinde olacağı söylendi. Ajet müşteri ilişkileri müdürlüğüne bağlı Operasyon Görevlisi olarak dönüldü bana teklifte. Ama iş nasıldır,iyi midir , şirket yeni kurulduğu için tereddütlerim oluştu açıkçası. Müşteri hizmetleri gibi olmasından korkuyorum çünkü havacılık okumuştum. Okuduğum bölüme de değsin istiyorum. Sizce şirket nasıl? Girilmeli mi ? Önerileriniz nedir Herkes bildiğini yazabilirse çok güzel olur :)
 
Ben 25 Temmuzda mülakata katılmıştım ve 13 Ağustosta teklif maili aldım. Çalışma yerinin maltepede genel merkez olacağı ve 3 vardiya şeklinde olacağı söylendi. Ajet müşteri ilişkileri müdürlüğüne bağlı Operasyon Görevlisi olarak dönüldü bana teklifte. Ama iş nasıldır,iyi midir , şirket yeni kurulduğu için tereddütlerim oluştu açıkçası. Müşteri hizmetleri gibi olmasından korkuyorum çünkü havacılık okumuştum. Okuduğum bölüme de değsin istiyorum. Sizce şirket nasıl? Girilmeli mi ? Önerileriniz nedir Herkes bildiğini yazabilirse çok güzel olur :)
Bu kararı sizin deneyip görmeniz en doğrusu olacaktır şuan imkanın şartların elinde bir meslek olup olmadığıyla ilişkilendirip en doğru kararı siz verirsiniz. Şimdiden tebrik ederim
 
Bu kararı sizin deneyip görmeniz en doğrusu olacaktır şuan imkanın şartların elinde bir meslek olup olmadığıyla ilişkilendirip en doğru kararı siz verirsiniz. Şimdiden tebrik ederim
Peki siz herhangi bir dönüş aldınız mı ? Şirket hakkında duyduğunuz bir şeyler var mı ?
bu arada çok teşekkür ederim
 
Peki siz herhangi bir dönüş aldınız mı ? Şirket hakkında duyduğunuz bir şeyler var mı ?
bu arada çok teşekkür ederim
Şirket yeni olduğu için kimseyi tanımıyorum lakin havalimanında calısıyorum burada da kimseyi görmedim. Benden size tavsiye insanları dinlemeyin siz deneyin pişman olacaksanız kendiniz olun. Dönüş almadım bu arada 3 ay geçti böyle saçma bişey görmedim
 
Şirket yeni olduğu için kimseyi tanımıyorum lakin havalimanında calısıyorum burada da kimseyi görmedim. Benden size tavsiye insanları dinlemeyin siz deneyin pişman olacaksanız kendiniz olun. Dönüş almadım bu arada 3 ay geçti böyle saçma bişey görmedim
Çok saçma , uzun süredir dönüş bekleyen adaylar çok var ve süreç çok uzun sürmüş. Siz hangi şirkette görev yapıyorsunuz şu an ?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.