oyle bir sey olsaydi sezonluk ilani acilirdi diye dusunuyorum.Sınav için para alma olayı gerçekten saçmaydı ama bunun karşılığını da biraz olsun mülakat günü otelin hizmetlerinden yararlanmamızı sağlayarak giderdiler diye düşünüyorum. Yinede sözlşeme mantığını anlayamadım şuan şehir değiştirip gelicem ve kasımda bana hadi seni çıkarıyoruz mu denilecek![]()