arkadaşım sürekli bana haziran-temmuz aylarında ilan olacağını söyledi ve ben de ona bel bağladım onu bekliyordum. geçenlerde de tgs’de çalışan bir arkadaş istediğiniz soruları sorabilirsiniz diye burada forum açtı ve ben ona tahmini ne zaman yeni yhm ilanı gelir diye sordum. mayıs sonu haziran civarı düşünüyorum benim tahminim bu dedi. ardından yaklaşık 4 gün önce buradaki bir arkadaş dtm’ye gitti ve yeni bir ilan açılıp açılmayacağını sordu. dtm’dekiler ise haziran sonrası alım olmayacağını ve yeni bir yhm eğitim grubu açılmayacağını söyledi. velhasıl her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. ben tgsyi çok istiyorum fakat tgs yüzünden işsiz kalıp ardından olumsuz bir mesaj almamak için de çelebi ilanlarını takip ediyorum. şahsen çelebi hakkında pek fazla bilgim yok. kararsız bir durumdayım şu anda neye başvuracağımı şaşırdım