Merhaba, son durum nedir acaba alındınız mı? Sizi sağlık kuruluna kadar ki aşamalara devam ettirdiler mi çok merak ettim? Cevaplayabilirseniz çok sevinirim.Doğrudur tabii ancak sadece küçükken geçirdiğim 2 krizden kaynaklı sağlık sicilimde bulunan bir durum birkaç yıl önce doktor kontrolünde ilaç kullanmayı dahi bıraktım.en çok takıldıları nokta gece-gündüz vardiyasında hastalığım kaynaklı bir sorun yaşayıp yaşamayacağım oldu ve ben de hasta geçmişimde hepsinin detaylica yazdığını belirttim. En azından bilgilendirme yapsalar daha iyi olurdu salı gününden beri haber bekliyorum.