Merhaba arkadaşlar, 2023 tarihinde bir kan tahlilimde prolaktin sınır seviyesi 23.3 iken benim 24 şeklinde yüksek çıkmış. Ancak ondan sonra ve önce ölçülen değerlerin hepsinde prolaktin seviyem normal gözüküyor. Cadet programı için bir kere prolaktin seviyesinin yüksek çıkması elenme sebebi mi? Deneyimleyen ya da bilgi sahibi olan arkadaşlar bilgi paylaşırsa çok sevinirim.