Şimdi kayıt ol
Merhaba herkes hayırlı günler dilerim. Malum savaş neticesiyle cadet ilanları kapandı ilerleme yapamıyoruz. Açılması ihtimaline karşı sağlıktan elenmiş bir aday olarak aranızda sağlıkta elenip tekrar olumlu almayı başaran biri var mı eğer var ise bunu nasıl başardığı konusunda tecrübelerini aktarması mümkün mü?
Ayrıca merak ettiğim konulardan biride forumda okuduklarımdan anladığım kadarıyla bu mesleği benim gibi, bazı arkadaşlar şahsiyetleriyle birleştirmiş ve pilot olamazsa hayatı sona erecekmiş gibi bir mentaliteye girmiş. Şuan filodaki arkadaşlardan öğrenmek istediğim bu düşüncelere, verilen maddiyata, emeğe ve çalışmaya gerçekten değiyormu. Başardıklarında hayatlarında ne değişti ve ne beklemeliyiz gözümüzde çokmu büyütüyoruz?
tecrübelerini aktaracak olan arkadaşlara teşekkür ederim.
Ayrıca merak ettiğim konulardan biride forumda okuduklarımdan anladığım kadarıyla bu mesleği benim gibi, bazı arkadaşlar şahsiyetleriyle birleştirmiş ve pilot olamazsa hayatı sona erecekmiş gibi bir mentaliteye girmiş. Şuan filodaki arkadaşlardan öğrenmek istediğim bu düşüncelere, verilen maddiyata, emeğe ve çalışmaya gerçekten değiyormu. Başardıklarında hayatlarında ne değişti ve ne beklemeliyiz gözümüzde çokmu büyütüyoruz?
tecrübelerini aktaracak olan arkadaşlara teşekkür ederim.