Yani başvurduğum ilanda tüm şartları sağlıyordum sınav varsa muhakkak çağrılırım diye düşündüm ama. Değerlendirme sonucum olumsuz olmus. Şimdi yine açık ilanlar var da acaba bir şeyi yanlış mı yapıyorum diye sormak istedim
Ne kadar doğrudur bilemem lakin Baykar işe alım kriterlerinde değişikliğe gitmiş. Önceden okul, ortalama vb. pek bakmıyorlardı, daha çok kişi kendini ne kadar geliştirmiş hangi projelerde yer almış gibi durumlar ön plandaydı. 2023 güz döneminde staj yapan bir arkadaşıma, birim lideri direkt '' Seninle çalışmayı çok isteriz fakat mezun olduğun okul kriterimizi sağlamıyor, o yüzden maalesef seni işe alamayız.'' gibi bir dönüş yapmış kendisine. Genelde Baykar işe alım yapacağı zaman kendi stajyerlerini tercih etmesine rağmen o arkadaşımı mülakata dahi sokmamışlar. Ne kadar doğrudur bilemem fakat benim duyduğum buydu. Artık mezun olunan okul adı vb. konulara da önem veriliyormuş.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.