Pozisyon veya İlan Adı
Kabin memurluğu

cnrgmz

Üye
26 Haz 2025
19
4
0
Meslek
Kabin
Herkese merhaba, açıkçası Thy ile ilgili umudum kalmamışken Pegasus alımlarına odaklanmıştım ancak hala dönüş yok. Üstelik bazı arkadaşlarımıza dönüş olup hiç bir dönüş almamam çok canımı sıktı. İlk başvuranlardanım hala değerlendirme aşamasında yazıyor. Birşeyi yanlış yapma ihtimalim var mı acaba, yada bir önerisi olan
 
Ben de ilk gün başvurmuştum,profil doluluk oranım da iyi,kriterleri sağlıyorum ancak dönüş olmadı. Grup grup halinde mail geleceğini söyleyenler de var.
 
Herkese merhaba, açıkçası Thy ile ilgili umudum kalmamışken Pegasus alımlarına odaklanmıştım ancak hala dönüş yok. Üstelik bazı arkadaşlarımıza dönüş olup hiç bir dönüş almamam çok canımı sıktı. İlk başvuranlardanım hala değerlendirme aşamasında yazıyor. Birşeyi yanlış yapma ihtimalim var mı acaba, yada bir önerisi olan
Ben 2024 Ekim ayındaki ilana da başvuru yapmıştım kariyer.net üzerinden, bu yıl da açıldığı gibi başvuru yapmıştım ikisine de dönüş olmamıştı. Mayıs ayında da yer hizmetleri için başvurmuştum onda bile hala değerlendirme aşamasında görünüyor (mülakatlar bitti bile şu an). Freebird ve Southwind de hiçbir şekilde geri dönüş sağlamadı bana. Şu an zaten geri dönüş yapmalarını beklemiyorum başka bir havayolu firmasına girdim, cv havuzu yaratıp ihtiyaç oldukça o havuzdan çekiyorlar diye düşünüyorum
 
  • Like
Tepkiler: Üye silindi 11545
Ben 2024 Ekim ayındaki ilana da başvuru yapmıştım kariyer.net üzerinden, bu yıl da açıldığı gibi başvuru yapmıştım ikisine de dönüş olmamıştı. Mayıs ayında da yer hizmetleri için başvurmuştum onda bile hala değerlendirme aşamasında görünüyor (mülakatlar bitti bile şu an). Freebird ve Southwind de hiçbir şekilde geri dönüş sağlamadı bana. Şu an zaten geri dönüş yapmalarını beklemiyorum başka bir havayolu firmasına girdim, cv havuzu yaratıp ihtiyaç oldukça o havuzdan çekiyorlar diye düşünüyorum
Olumsuz bile dönüş yapmamaları çok üzücü gerçekten.
 
Ben de ilk gün başvurmuştum,profil doluluk oranım da iyi,kriterleri sağlıyorum ancak dönüş olmadı. Grup grup halinde mail geleceğini söyleyenler de var.
Profil doluluk oranınız nedir? Profil doluluk oranının en az kaç olması iyidir peki?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.