Herkese merhaba, açıkçası Thy ile ilgili umudum kalmamışken Pegasus alımlarına odaklanmıştım ancak hala dönüş yok. Üstelik bazı arkadaşlarımıza dönüş olup hiç bir dönüş almamam çok canımı sıktı. İlk başvuranlardanım hala değerlendirme aşamasında yazıyor. Birşeyi yanlış yapma ihtimalim var mı acaba, yada bir önerisi olan