sizi kesin alirlar ozmn :) tecrubeliler ilk tercihleri :) simdiden tebriklerr :) ajetin sartlari kazanci pagasustan daha iyi midir sizce? 6 yillik buyuk bi deneyimiz var sektore hakimsiniz :)
Hiç belli olmaz işte o, işe kesin girmek gibi bir şey, deneyime ve deneyimsizliğe bakmıyor bir yerde. Kriterlerinin neler olduğunu az çok bilsek bile, kendilerine göre bir değerlendirme sistemleri vardır herhalde bizim henüz bilemediğimiz o yüzden olumlu/olumsuz sonuç gelinceye dek sabretmek en iyisi.biliyorum netlik kazanmayan herşey yorar ama sabretmek gerek şu süreçte sanırım
 
  • Like
Tepkiler: bsrajet
sizi kesin alirlar ozmn :) tecrubeliler ilk tercihleri :) simdiden tebriklerr :) ajetin sartlari kazanci pagasustan daha iyi midir sizce? 6 yillik buyuk bi deneyimiz var sektore hakimsiniz :)
Ajet kesinlikle Pegasus ve bazı Ayt base şirketlerinden kat ve kat daha iyi olacaktır kazancı. TK sisteminden çıkıp gelme bir şirket sonuçta ve iştirak= tüm ya da belli başlı tk haklarına da sahip olmak demek. Pegasus piyasanın ilk etapta en düşük vereni diye biliyorum. Ajet’te bayram seyranlarda özel tatil günlerinde uçuluncada extra mesai yazacaktır diye düşünüyorum burada takip ettiğim konuşulanlar ve bizden öncekilere giden teklifler neticesinde. Önce bir olsun gerçekleşsin de tam olarak işe alım ve teklif gelsin de, sonrasında siz de kendinize göre değerlendirme yaparsınız ve karşılaştırmanızı alabilirsiniz diğer yerlerle.
 
  • Like
Tepkiler: duygu25
Merhabalar, eğitim için hangi tarihi söylemişlerdi acaba veya ne zamandır bilgilendirilmek için bekliyorsunuz. Ben de eğitim için tarih bekliyorum. Ayın 15'i için söylemişlerdi ancak henüz bir dönüş olmadı.
Merhaba bana eğitim için program belli değil dediler mail geleceğini söylediler ancak daha yeni benim 3 gündür bekliyorum
 
Merhaba bana eğitim için program belli değil dediler mail geleceğini söylediler ancak daha yeni benim 3 gündür bekliyorum
Geçen cuma ayın 15'i için olan planlamanın henüz bitmediğini söylemişlerdi bana da. Yetişirse mail atarlar öyleyse ya da en kötü ileri bir tarih için çağırırlar gibi, beklemeye devam.
 
Geçen cuma ayın 15'i için olan planlamanın henüz bitmediğini söylemişlerdi bana da. Yetişirse mail atarlar öyleyse ya da en kötü ileri bir tarih için çağırırlar gibi, beklemeye devam.
bana belli değil dediklerine göre doldu heralde ayın 15 i bir sonrakine artık.
 
ben de 5 aralık cuma günü 15 i için eğitime gelirsiniz diye ik ile gorusmustum ama mail gelmedi size kim belli değil dedi ne konuda belli degil dedi
ik ile görüştüğüm kişi sıradaki eğitimin nezaman olduğu belli değil ama ihbar sürem olmadığı için sıradakine çağırılar sizi dedi. bende tamam dedim.
 
merhaba olumlu maili aldım fakat maildeki sgk tescil ve hizmet dökümü kısmını e-devletten yuklemek istedigimde 'tüm sgk uzun vade hizmet dokumu' kısmını sectıgımde hata veriyor bulunmamaktadır diyor ? bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim daha once sadece staj yapmıştım ve sgk oyle başlamıştı.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.