Hiç belli olmaz işte o, işe kesin girmek gibi bir şey, deneyime ve deneyimsizliğe bakmıyor bir yerde. Kriterlerinin neler olduğunu az çok bilsek bile, kendilerine göre bir değerlendirme sistemleri vardır herhalde bizim henüz bilemediğimiz o yüzden olumlu/olumsuz sonuç gelinceye dek sabretmek en iyisi.biliyorum netlik kazanmayan herşey yorar ama sabretmek gerek şu süreçte sanırımsizi kesin alirlar ozmntecrubeliler ilk tercihleri
simdiden tebriklerr
ajetin sartlari kazanci pagasustan daha iyi midir sizce? 6 yillik buyuk bi deneyimiz var sektore hakimsiniz
![]()